Alla inlägg den 9 juli 2018

Av anonym anonym - 9 juli 2018 22:27

Dom här kvällarna har jag vart så grymt trött har knappt kommit vidare i boken också.

Var denna morgon väldigt trött att komma upp måste jag säga att jag var.

Men men när man gick upp med lilla   för han ville se pippi.

Som han fick medan man själv  nästan säckade ihop på stolen brevid och somnade en stund.

Väckte mig kl 07:00 finsk tid och 06:00 svensk tid.

men vad man annars egentligen ska kalla denna dag  har vart ingen vidare.

Mensen kom i dag och har varit väldigt grining ett par dagar.

 

Mammsen började säga taskiga saker om mig som gjorde att det sårade mig i stället hon är tyvärr rätt bra på att säga rätt taskiga saker för att man ser si och så ut.

Men den här gången sårade mig ordenligt så som hon utryckte sig får man bara inte göra för det är väldigt kränkande egentligen trots att jag kämpar hela tiden med vikten.

Men samtidigt i dag så har börja med min vikt nedgång nu.

Tänker inte ta upp den kategorin igen men ska visa vad jag åt.

Och typ vad jag nu kommer äta och dricka ett tag fram över.

Tog en promenad med lilla   för att han var trött och kände hur det började värka i vristen nu inte ett dugg roligt alls.

Visst den är på bättringsvägen men har nog överansträngt denna ett par dagar nu.

Kvälls kvisten  plocka blåbär in för morgon dagens smoothie och smoothie bowl.

vi får se eller chia puddingen har jag ännu kvar  till och med.

Men nu blir det andra bullar i allafall och i morgon lägger jag upp bilden här på min morot också så jag nu ska lyckas få på mig till september eller början på september.

Prata lite med min syster också har jag känner hur jag saknar henne också måste jag på riktigt säga att jag gör.

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards