Alla inlägg den 10 juli 2018

Av anonym anonym - 10 juli 2018 23:05

   

Här är dom blommor som jag hade svårt att bestämma mig för vilken vilka jag ville ha till mina krukor .

Men valde dom rosa tyckte att dom passade bättre till verandan också så klart.

Av anonym anonym - 10 juli 2018 22:33

Sovit riktigt gott i natt också mensvärken har lagt sig lite också.

Men var ganska svalt i dag när jag väcktes  och väldigt mulet också var det.

Men vi valde att åka ut till nummela i dag var till tokmanni först där man fick räkna till 100 eftersom mitt lilla   började bråka inne i butiken också fast han visst hade lova att inte göra det.

Men tror det har mycket med o göra att han hade en en lite pissu hättä också kan jag tänka mig.

Eftersom han samtidigt sa kissnödig så vad mer kan säga då i fall att han inte hade en pissuhättä.

 

Sen åkte vi till honkong också där det köptes blommor också.

Handla i veikkola och sen till stugan och när vi plockar ut blommorna så upptäcker jag att mina blommor är inte med att dom blev kvar där i butiken så det blev att åka tillbaka och hämta dom.

Sen när vi kom tillbaka till stugan så planterade jag blommorna och satte igång med   tårta som han beställde härom dagen av mig.

Och gjorde 2 tårtbottnar nu också så att jag inte behöver laga en nästa gång bara införskaffa det som behövs också.

Började regna sen och glömde totalt bort bastun också så klart.

 

Längtar efter att få tvätta håret nu också helt ärligt det gör jag.

Är det samma väder i morgon så tar jag och gör det i morgon ett måste nu.

Såg igelkotten också i kväll också slängde i väg lite bröd till den också .

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards