Alla inlägg den 18 juli 2018

Av anonym anonym - 18 juli 2018 23:06

kom upp vid halv nio i dag men någolunda pigg denna gång i allafall.

Sms.a till min larviga förvaltare fick inte änns något svar alls eller så lika feg som vanligt.

I dag kände jag en rastlöshet som hette duga började nästan redan igår till och med .

Men är väl den här värmen som tar kål på en också så klart.

Men vi har ju här i nyland runt 33-35 grader som nu ska fortsätta veckan ut,också.

Men var ner till stranden med lilla   också  och mammsen,men då kom min riktigt rastlöshet också . så blev lilla   trött och då bestämde jag mig för att ta en promenad.

visst långsam blev den var 33 grader varmt klar blå himmel också så det var en fght plus en svullen vrist också så klart.

 

Men var endå en skön promenad även om det inte direkt var någon rally fart på den hela som det annars brukar vara.

Sen prata lite med min dejt som har skicka massvis med bilder till mig från öland som han har åkt tillbaks till nu.

Verkar ju vara hur fint som helst där måste jag allt ta och säga att det gör. 

Men i morgon ska min vrist få vila i allafall känner att det behövs detta var ju en liten utmaning samtidigt med denna promenad också.

Och i morgon får man testa moussetårtan också  hoppas den blev god nu. 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards