Alla inlägg den 22 juli 2018

Av anonym anonym - 22 juli 2018 22:48

Vakande tio i morse och mitt lilla vakande vid 09:30 som jag förstog detta slog mig med kaninen för att jag skulle  vakna och sen börja trackasera mig med lampan också.

Men kom snabbt upp ändå i allafall.

I dag var det 30 grader varmt här och klar blå himmel också har det allt varit hela dagen i dag också.

Men har i dag stor städat och lagade lilla älsklingens tårta också som jag bakade och la in i kategorin bakning 2018.


Men nu ska mattorna och saker få vara ute och vädras till i morgon och sen ta in dom i morgon .

Men gör det innan jag åker och träffar min dejt som kommer på kryssning hit.

men ser fram emot detta och speciellt att komma in till helsingfors också i morgon så klart.

Sen ringde hustomten också  på kvällen chokade mammsen också hade supit sig full rätt mycket också hade han visst pga lite olika saker för hans skulle går jag ej in på detta eller men inget rolig historia mellan barnen också eller 3 av dom och han och hur dom tänker mer än så säger jag inte.

sen vart in badoo i dag och en som pratade svenska med mig .

Så vi pratade här en stund och gjorde upp att ses på onsdag ca kl 12.00 så blir väl att kolla upp var järnvägs stationen ligger och hur man kommer dit med cykel och var ju där förra veckan men kommer dock inte i håg flera årsen jag cykla dit men.

Sen går ju bussen också och måste kolla upp vilka tiden den går också om det regnar.

Lovar berätta mera om detta då om hur det gick också med den dejten eller kaffe studen .

men lät väldigt trevlig i allafall måste jag säga att han gjorde och väldigt snygg.

Så man får se skulle vara coolt att flytta hit ju måste jag säga fortsätta med företaget här då så klart.

men det här dejten går i nästa kategori som sagt.

ska försök få lite bilder från kyrklsätt samtidigt. 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards