Alla inlägg den 25 juli 2018

Av anonym anonym - 25 juli 2018 23:08

sov ännu gott i natt också, men dagen har väl vart lite pö om pö också som sagt.

Lite gnäll om det ena till andra och såna saker också så klart.

 

Det var i dag 34 grader varmt visst så ni ej missförstår att jag älskar sol och värme men med lagom tepmratur just nu söker vi ju oss till skuggan här pga värmen.

 

följde med ner till stranden eller kom lite senare närmare tycker ju att det är så jobbigt när man bara prata svenska och sen kommer det en som bara pratar finska och då kan ni tänka resten också.

 

Sen kom snickaren som var med och byggde mitt hus för 3 år sen också för att rätta till en sak på mitt hus och sen lite annat också.

 

Hade hoppas lite på butiken i dag men icke sa nicke att det blev det.

Ska jag nu starta min vikt nedgång så är det massviss med saker som jag behöver plus att jag har lite saker som är på väg att ta slut också.

Sen på kvällen så skickade jag sms till min kompis som ville komma hit frågade mig om detta redan förra månaden.

Han är också min räddning med att jag få sällskap känner ju att jag min dejt och den här kompis är dom 2 som får komma hit.

Så har man lite att umgås med också så klart.

något som jag behöver som känner mig så instängd här också så klart.

För det gör jag verkligen går inte att beskriva det hela hur.

Har i dag tagit lite bilder i dag också .

Som jag ska lägga ut i ett annat inlägg som vanligt

Av anonym anonym - 25 juli 2018 22:41

Sovit så riktigt skönt och gott mer än oväntat.

 

Börjar nu fundera är det så att jag har blivit kär?

 

Tänker mycket på den här killen vi kan kalla honom för f e alltså förnamn/efternamn.

 

Men för att ni ej ska misstolka detta så har det inget med att personen i fråga skämmer bort mig med saker

 

utan att det är personen som jag har fallit för nu och inget mera än det.

 

Men min dejt som jag allt hade här var mycket trevlig och njöt av dagen i helsingfors kände att den var så väl behövd också  kände jag också.

Kommer snart bli en till  har aldrig trott att en dejt skulle komma på en kryssning enkom för att träffa mig så det kallar äkta.

 

Han jag träffade innan 2 gånger kände jag inte var min typ av pojkvän plus att distans förhållande vill jag absolut inte alls ha eller.

Så bestämde mig för ordet vänner där på den punkten.

 

Trots att vi också har varit med om liknande saker som  den här killen också men med andra saker som sagt.

 

Men var en riktigt toppen dag i helsingfors det var det verkligen och verkligen hur nöjd med den som helst också måste jag erkänna.

 

Visst han gillar väl att skämma bort en lite fick lite kläder och sen en adress lapp för resväskan också plånbok med mumin som lappen för resväskan.

 och usb sladd till mobilen också mm.

så det var en lyckad dag så får se när han kommer hit nästa gång.

Han har ju köpt babblarna till min lilla älskling också till och med och den gorillan som han slängde i sjön också.

Men denna gorilla får han inte ens ha med till sjön eller.

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards