Alla inlägg den 2 augusti 2018

Av anonym anonym - 2 augusti 2018 18:10

Igår på båten och på vägen till Helsingfors så då sa han både till mig och systersonen säg till om ni hittar något så ordnar vi det.
Och vi bara skynda oss att betala våra egna saker för att slippa detta.
Berätta hemma sen för syrran om detta som systersonen också gjorde.
Bestämde oss för att skicka hem ett par dagar tidigare klara inte av mer det hur han har betala utan att fråga om det har vart okey eller det är något om man vill ha sakerna och bara tar sakerna förgivet i stället.
Nånting har han och som jag kände igen sen tidigare förhållande också.
Men fick skriva i dag efter han for hur jag tyckte och tänkte o mina känslor o chock över detta.
Är så glad att sambons bästa kompis kommer hit ett par dagar nu en man kan prata med och lyssnar och känner mig allt trygg med också.

Av anonym anonym - 2 augusti 2018 18:10

Igår på båten och på vägen till Helsingfors så då sa han både till mig och systersonen säg till om ni hittar något så ordnar vi det.
Och vi bara skynda oss att betala våra egna saker för att slippa detta.
Berätta hemma sen för syrran om detta som systersonen också gjorde.
Bestämde oss för att skicka hem ett par dagar tidigare klara inte av mer det hur han har betala utan att fråga om det har vart okey eller det är något om man vill ha sakerna och bara tar sakerna förgivet i stället.
Nånting har han och som jag kände igen sen tidigare förhållande också.
Men fick skriva i dag efter han for hur jag tyckte och tänkte o mina känslor o chock över detta.
Är så glad att sambons bästa kompis kommer hit ett par dagar nu en man kan prata med och lyssnar och känner mig allt trygg med också.

Av anonym anonym - 2 augusti 2018 17:12

I dag åkte före detta dejt hem efter att jag berättade lite saker i går eller närmare jag som valde detta för att det blev för mycket på bussen hem igår och hur jag började känna igen mer och mer tecken detta och dess beteende också.
Jag har ju lärt mig att säga i från för att inte låta nån utnyttja mig.
Och jag trodde jag hade smått blivit kär tills nu när sanningen kom fram som han inte har berätta för mig och sen på det som inträffa på bussen tillbaka från Helsingfors igår och kände nej nu räcker det.
Att detta inte är okey alls i mina ögon efter har lärt mig genom åren.
Varför vill personer bli utnyttjade vad är det som att dom tycker det är okey?
Då när vi träffades första gången och satt och prata och jag berättade om att jag fundera på att sälja tårtor på nätet men att jag fundera och bara fundera och inget annat.
Och om jag i så fall skulle det så skulle det bli i höst i så fall så får man se.
Men att inget jag trodde att han skulle missförstå eller och börja prata om att vara del aktig i det hela och sen när han kom hit så hade han tagit det på allvar med att börja handla det ena till det andra utan att fråga om det att det skulle vara okey för min del eftersom jag inte har bestämt mig trots att jag har sagt att man får se vad jag bestämmer mig för .
Eftersom jag vill visa tönten till förvaltare att jag kan och inte längre nån lust att bli ner tryckt måste fråga om det ena till det andra som man måste och löjligt för att vara i 35 års ålder och hur människor frågar om varför man har en också.
Och nu till några dagar tillbaka där detta började också så klart.
När vi var på Hongkong ,tokmanni,Ikea.
Så började han plocka en massa saker i dubbletter som fick mig att börja hmm jaha vad håller han på med när jag t o m sagt att jag ej bestämt för något men som inte verka ha gått in alls överhuvudtaget på någotvis.
Eftersom jag trodde att detta var till honom och inte blanda in mig på något vis eftersom jag inte vill bli indragen i något på detta sätt.
Och visste fundera ganska mycket på hur jag skulle få stopp på detta också.
Men att jag skulle bli indragen kändes inte alls bra överhuvudtaget och speciellt börja köpa dubbletter av det ena till det andra och undrar vad ska jag göra med allting nu.
Eftersom jag hela tiden trodde allt var till honom inte mig .
Plus inte änns fråga mig eller om hade bestämt mig för nåntig angående mitt projekt eller hur planerna om jag kommit fram till något.
Varför? Och vad är det som gjorde att han missförstod mig? Och sen nu det här som har med bussen att göra igår som fick mig att inse att nånting är det eftersom han började prata för sig själv och bara för att min mamma hade ringt honom så sa han högt att det är samtalet har jag vänta på hela dagen o vad barnsligt och löjligt av henne nu blockerar jag henne varför dra in mig i detta.
Där gick gränsen för mig.
Han är för snäll har kredit kort också .
Är han som lura sig själv till detta .
Och nu kaos här.

Tack och lov så kommer fd sambons kompis hit snart få prata med honom hur han ser på det är också .


Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards