Alla inlägg den 7 augusti 2018

Av anonym anonym - 7 augusti 2018 23:15

Sov som en stock i natt och rätt länge sov jag också måste jag säga att jag gjorde .
Myskväll med systersonen med att se film som vi har här.
Men i morse så visade det sig att dom här killarna som skulle ordna brunnen var här.
Tog c:a 2 - 3 timmar att laga otroligt måste jag säga.
Fick upp drag av syrran att laga en tårta mm.

Av anonym anonym - 7 augusti 2018 10:00

började med uppdraget om tårtan på morgonen trodde jag inte hade mina saker hemma men hade jag tur var förutom bröd mm.

så systersonen ställde upp med att åka moppe till butiken och handla det jag behövde också.

 

sen började med mitt Uppdrag angående tårtan som typ tog hela dagen i dag också.

plus göra om lite också då klart eftersom mitt lilla ❤️ Skulle ha sönder det.

och när allting var på så då kom jag på att jag  hade glömt att ge bottnen vätska också 😬 inte alls bra som sagt.

så blev ganska missnöjd med detta tyvärr måste jag säga att jag är.

huvudsaken att syrran är nöjd.

 

och nu angående till min löjliga ” förvaltare ” som nu verkligen äcklat mig till 100 % och som är bara hans egna fel.

lägger ej ut namnet men en som ska passa sig för och jag insett efter läst boken omgivning av idioter om vad han är för nån färg inom den här boken och varför jag inte tål honom.

 

här är förklaringen funderar  på att klaga nu angående honom ännu en gång så som han Bengtsforar personer så får man bara inte göra eller men bara inom hans värld.

 

kan ge namnet s. J om honom svenska järn vägar haha.

 

jag mailade ett trevligt svar till honom angående om det som har hänt även om jag är förbannad angående om mobilen som jag hellre jade vela betala av en summa i månaden.

men att dejten ville  prata med honom för han hade lite frågor mm.

 

och fick ett sånt larvig meddelande av honom so

 

som gjorde jag bara satt och garva  för att han 

 

tror att man ska ignorera och det är något som 

 

kallas feghet till högsta grad och hur knäpp/dum

 

i huvudet man är om man inte vågar prata om 

 

saker med den som gjorde fel .

 

men s.j är en feg människa sorry tror att jag 

 

att jag tänker träffa honom sitta där och bli 

 

hjärntvättad det är slut med det nu .

 

detta som står först är det jag skrev  via mailen igår eller natt.

 

har insett nu att han är röd inom boken av omgivning av idioter och jag en är en kombination av blå och grön som inte passar ihop med dom röda personerna inom boken och det är stämmer in på detta att vi inte gör.

 

Mammsen och han gör det eftersom hon är gul  inom boken vi som är blå och grön matchar inte vi alls.





Säger bara här .
Efte
Så mitt sista svar var detta är redan irriterad över mitt liv sen 2004. 
Så från nu tar jag bara emot frågor el tycke utan hokus pokus.
 
 
 

 
Hej

Jag vill ha ett möte med dig mellan fyra ögon snarast når du kommer till 
Sverige, ja du kan nog få ha din fina kompis med som jag träffat 
tidigare. Jag är inte dum men ganska principfast

Men jag vill ha ett första möte utan att  mamms är med

S. J

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards