Alla inlägg den 15 augusti 2018

Av anonym anonym - 15 augusti 2018 23:35

Sov ännu en riktigt i natt har väl med medecinerna att göra antar jag också misstänker detta i allafall om man säger så men vart skönt .
Tyvärr på både gott och ont har blåsorna spruckit men tyvärr köttsår med andra ord som gör att det ser otäckt /äckligt ut .
Mest frusterande är ju att ej kan ha plåster så dessa kunde vara med skyddade nu eftersom jag är allergisk mot klister spelar ingen roll om det är vanligt plåster eller om det är kirurg plåster och vet ej om skavsårs plåster är bra eller.
Tycker att man redan har haft det jobbigt med olika saker som inträffa en under dessa månader.
Men det positiva förutom köttsåren så kliar det inte och dom otäcka biverkningar som man kan få av dessa.
Utan att det ser bra ut ändå runt om dessa sår tur är.
Men ingenting svider eller gör med kan bara klia till då och då.
Förutom detta så har dagen vart helt okey har städa i mitt kök och sopat lagt undan saker som ska med hem och ska som köpas lite mera av också så klart.
Som är tillbak projektet också mer socker pasta i olika färger för eget bruk här och för företaget som ska startas i höst tror att det ännu är lite småsaker inom pappers världen som ska ordnas i allafall men det får min dejt då stå för som sagt pga löjliga s. J som tror att han rätt att köra över människor.
Lika bra hålla detta hemligt som sagt för honom också.

I morse vad detta såg det ut så här!

Kvällskvisten så här så både gott och hur detta ser ut nu.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards