Alla inlägg under augusti 2018

Av anonym anonym - 22 augusti 2018 08:10

Sov riktigt gott i natt efter 2 nätter med anfall och sen det här med skyfallet också mm.
Plus snart hemma i sin egna säng och sova också så klart få komma tillbaka i vardags rutiner också.
Efter längtade gymmet mm ge så kallade förvaltaren på käften han ska få sig nu ett helvete.
Ska bara skriva upp mina punkter helt klart och fylla i den här blanketten som jag fick på svaret jag fick så kommer jag i gång den lovade historian också.
Plus att inväntar ett samtal av min ep läkare.
Som lovade ringa mig också.
Så kommer jag dra i gång allt plus dra upp sånt som mina bekanta och inom familjen har reagerat på också och sagts
Nog med det återkommer när det är mer aktuellt .
Annars har smått börja förberda vad ska vara bagaget i bilen mm och började i ena köksskåpet med det som ska lämna kvar mm.
Bäst. O starta i god tid.

Av anonym anonym - 21 augusti 2018 13:00

Detta är vad min socker pasta räckte till och nu behöver man inte känna sig rädd att man måste slänga alla öppnade socker pasta i onödan.
Men min mumintårta 4 är detta.

Av anonym anonym - 21 augusti 2018 00:48

Vaknade i dag elvasträcket i dag som mamma blev arg på också hallå har gått på en tung pencelin kur som jag tvingads av bryta den också men en dag tidigare. Så vi bestämde oss för att åka vidare till nummela troudde älsklingen skulle somna trodde vi som älskling aldrig gjorde.? så for till nummela och Lidl där o handla lite.
Och den runt 12:30 började det att regna och hållit på nu resten av kvällen har det pågått också.

Av anonym anonym - 20 augusti 2018 23:44

Sov riktigt länge i morse så mamma undra om man hade typ blivit knäpp.
Men säger så här jag har ju gått på en rätt kraftig pencelin kur som har allt påverkat mig också utom ordentligt också.
Men gissar på att jag återhämtar mig på detta sätt med att ha sov morgon också .
Har ju varit ett par jobbiga dagar med stafylokocker också helt ärligt när man såg dessa på kvällen för 9 dagar sen också.
Och sen hur dom har utvecklas med att spricka runnit var hur det har kliat utom ordentligt bra också men förstår pga torr har det varit också när jag tittade på benen rätt torr hud nu nämligen så inte så underligt på varför det har klia bra.
Sen fick jag ju ett häftigt anfall den 16/8 och sen 17/8 på nätterna som då gjorde att jag eller mamma råd gjorde med min ep läkare också som sa att jag kunde sluta med dom ändå nu känns ju samtidigt skönt också veta också så klart. :-)
Så i dag har jag nu tagit min sista bild för gott på dom också ser tillräckligt bra ut nu.

Så detta var sista inlägget om dessa stafylokocker för gott och bild på det också.

Av anonym anonym - 20 augusti 2018 10:07

Slutade med pencelin kuren i förgår blir det nu men har varit så trött efter denna kur också .
Men min mammma vägrar kunna accetpera helt och hållet.
Hade slocknat till sittandes ett par gånger och i bland men orsaken är tung pencelinkur med andra preparat till i samma kur.
Men fick äntligen sluta med den igår i allafall.
Somnade sent igår så att man orkade inte änns skriva från sängen som jag alltid gör.
Kom i säng runt tre hade somna framför datorn ordentligt.

Av anonym anonym - 18 augusti 2018 09:33

Hade anfall i natt men så i dag har man varit rätt så seg efter detta slappa på verandan och nästan hållit sig eller efter detta.
Men slapp dag på verandan har jag haft hela dagen.

Kramats med min lilla älskling också så klart.

Av anonym anonym - 18 augusti 2018 00:34

Vad i dag seg som bara den.
Hade ett anfall som skulle ha vart många tröttheter i dag .
Har denna dag vart sån här bara vila sig i.
Men i dag har jag bara tagit lugnt lyssna på musik och sen slappa ute i skuggan nästan på väg att somna till och med ett par gånger också i musiken.
Sen kolla på lite vloggar angående på deras husdrömmar ger bort till andra och sen är det bara dåligt skick av hela huset vet ej inte in på vad dom heter men lider med dessa 2 personer som fått vara med om denna mardröm o illa behandlade också så klart.


Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards