Direktlänk till inlägg 24 september 2018

Sthlm dag 18. Blodprov & gymmet!!

Av anonym anonym - 24 september 2018 23:45

en dag som har vart lugn med andra ord om man säger så då.

gick snabbt att lämna mitt lilla ❤️ På förskolan också .

i dag blir det eller blev att ta blod prov också eftersom jag hade fått en remiss på detta från min EP läkare så att det var undanstökat.

och det gick bra.

sen gick jag hem medan mammorna  hade lite ärenden till banken bland annat också .

och jag gick hem och gjorde lite tårtmallar till företaget .

och sen hämtade mitt lilla ❤️ Också så klart.

sen kom f.e mötte upp oss eftersom vi skulle till gymmet också.

om jag ska vara helt ärlig så börjar det kännas lite udda med honom.

för aTT jag vet att vi kommer bara vara vänner  med tanke på hur lika vi är och jag skulle bara känna mig obekväm med att vara ihop med en som påminner om mig .

dock vet jag ej hur jag ska ta och förklara det till honom  angående om detta .

tror också det är bättre att kompisar har ett företag ihop än ett par om man inte är på samma plan och vi inte är.

så det har jag bestämt mig för nu och måste säga det när det passar .

 

det är som mammsen säger  till mig att han har något mer än adhd och det har jag också märkt att det är. 

Som också gör att vi ska bara vara kompisar .

 

märkt att han tar förgivet att vi är ihop och kallar mig ❤️ Och att han älskar mig och ser sig som en familje medlem.

märkte på gymmet i dag att han måste göra allt som jag gör där  och är det något med vikt och göra så ska det också vara den vikten.

och angående inom sallader så ska det vara samma som jag gör till mig och med samma sallad sås. 

ingen egen fantasi eller med egna sallader och det är samma med drycker ingen egen fantasi där .

och han vill lära sig nya saker nen att fa samma saker än att testa egna lär man sig inte.

och så fort jag ska betala min del så är han genast där med plånboken och ska betala som att jag inte kan göra detta själv  utan att han ska göra detta inte ett ända rolig upplevelse .

man vågar ju nu mera knappt att betala något själv utan att det blir gnäll om det.

som jag nu börjar känna av lite att det inte är roligt att det är så.

och eftersom vi ska till teneriffa under julen/nyåret så fick jag höra så måste ha extra mycket kontakt.

tyckte det var så dummt så jag orkade inte äns svara på detta.

kan ej vara kul att va har känslor någon utan respons som detta fall.  

Så vänner har jag nu bestämt mig för att vi ska bara vara vänner och inget mer.

så f.e håller nu bara på att göra bort  sig med sina pengar också  snart igen som på sommaren med det ena till det andra.

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Onsdag 27 mars 22:51

Vilken minis väckte mig runt kvart i sju ungefär tog upp honom som genas nästan sprang till mamma och storebror. Eftersom som minis redan hade hunnit äta sin frukost också så var det lungt. Men blev paff att han ville ha havre dryck med choklad sm...

Av anonym anonym - Tisdag 26 mars 23:14

Sovit gott jag och minis har vi. Men vädret inget vidare snöblandat regn närmare. Så i dag blev det så där för jag har börjat/börja fundera på om jag ska lägga av med det här att sälja . Och samtidigt så har jag nu hitta mer som intresserat mig o...

Av anonym anonym - Lördag 23 mars 23:24

Jag sov så där i natt skum dröm men minis sov gott. Efter all utskällning slå handen i bordet så jag sa slå handen i bordet vad moget. Skylla på mig också om saker också . I dag hade jag fått en munspray att hämta ut på normal men inget som jag ...

Av anonym anonym - Fredag 22 mars 23:46

Sov gott trots en tandläkar dag vid 12:50 . Minis ville gå till förskolan lite tidigare i dag kändes fel men när han nästan var på väg att börja skrika nästan i stället. Men jag tog det lungt och drack kaffe åt klart frukosten också. Var nervös ...

Av anonym anonym - Torsdag 21 mars 23:59

Sovit minis oxgäh planerarr. Ansikts. Mansk puré & cafe 2 gånger i veckan olika masker Ögonask pure & cafe 2 gånger i veckan Ansikts olj ivy Aia 2 gånger i veckan Ansikts kräm ivy aia varje dag morgon make up /kväll ha huden fuktat o torkat ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards