Direktlänk till inlägg 27 september 2018

Sthlm dag 21. Mamma & son eftermiddag !

Av anonym anonym - 27 september 2018 23:30

träningvärken var bättre nu även om man nu börjar kunna stegen i allafall jag 😊.

dock fick jag den här konstiga värken vid foten ungen eller ungefär vid tårna närmare.

ännu en gång inte alls roligt som sagt och otäckt också samtidigt är det.

på morgonen bestämde jag mig för efter det jag fick höra av mammorna igår kväll att mitt lilla ❤️ Har börja tycka att jag knappt är hemma  och detta har jag kännt av också ett par dagar precis som mamma också så klart.

så bestämde mig att i  ska ja och mitt lilla ❤️ Ha en mor och son eftermiddag /kväll En får f säga vad han vill och bara gilla läget nu också att jag måste göra lite ändringar i mitt liv för mitt lilla ❤️ Skull också så klart och sen som jag kan fortsta men en bra kombo måste det bli av i allafall och accepterad av f också.

så förmiddagen blev lugn expremitwrafe lite med dessa dekoration pennor och kom fram till att den som är mer som en penna är bäst.

och sen efter detta gick jag ut en sväng på promenad också och plus svara nu åt s.j också tog en rejäl ordentlig sms till SJ också för han skulle fatta något hur s.j inte har någon rätt att behandla mig som exempel.

efter detta upp till Fridhemsplan möta mammsen och sen höll time out sen hämta ❤️. 

Och sen bara gosa med ❤️ Visse

 

 Upp till fridhemsplan o leksaks butiken där efter sonen gud

or gam honom 200 att köpa det hanville ha.

så en studsboll och en elefant blev det bussen hem för det började regna.

men f var ej sur besviken närmare glad .

han fort till stadsarkivet börja kolla i mitt liv också 😊

Samma sak i morgon också.

sen kom mensen när vi var i leksaks butiken  grymt ont i magen.

och nu ösregn man hör mot rutan .

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Tisdag 16 april 00:01

. Trött minis vakande ropa mamma och satte. Efter det kom store bror och lekte med minis. Minis hade lätt få på sig kläderna i dag bytte blöja och sen gick vi till för öll. Upp till normal tog och köpte lipp gloss också 4 nya färger och annat mär...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:08

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:06

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Av anonym anonym - Torsdag 11 april 23:38

Sov skönt vakna 06;40 ungefär också Och hon som kom hit i morse visade sig vara gravid i vecka 32 nu. Dagen börja med att lånna minis förskolan han skulle börja envisas med att inte gå men till slut så då gav han sog och hade bråttom att få bort ...

Av anonym anonym - Onsdag 10 april 00:00

Minis sov smått dåligt jag sov också lite upp and xcðg Gubben ringde och kolla läget och sen kunde minis inte bestämma sig hur han skulle göra om han ville gå tidigare eller inte var verkligen up and down ö. Jag bestämde mig att städa och började ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards