Alla inlägg under september 2018

Av anonym anonym - 18 september 2018 17:43

Sjöfrukosten

Av anonym anonym - 18 september 2018 17:38

Det var gott men tyvärr blev dålig av den .

Efterrätten

Av anonym anonym - 14 september 2018 23:42

 när jag vaknade i morse så eller kanske  en kvart efter jag gick upp.

så fick jag en väldigt konstig värk vid början av foten eller närmare tårna och nu är det 3.e gången i rad också som detta händer men aldrig känt av detta på dagen i dag alls måste jag säga  bara innan jag kliver upp.

och sen så kände jag mig lite frysen och grymt sen när jag vaknade också lite som en förkylning ungefär som sagt.

så misstänker lite att jag har förkylning på gång i kroppen tyvärr och kanske det som också gjort att jag känner att denna förkylning också genom foten ingen aning alls.

dagens projekt var då detta att gå och panta burkarna och sen förbereda kabin väskan i för kryssningen också så klart som man nu ska på också så klart.

som då är till Helsingfors  😊😊. Känns bu lite märkligt samtidigt var ju 10 dagar sen som msn kom där i från.

men det är Silja serenade som är nr 1 att åka som sagt också och viktigt också.

och ser fram emot att åka denna kryssning också handla lite till mitt ❤️ Som är en gorilla bland annat sen får man se och sen till mig också .

och till mig choklad eftersom dom har köp 3 för 2 för si och så.😊

och sen frukosten på hemvägen också det tillhör ju min tradition också som sagt.

men på vägen till Helsinsgfors är det sjöfrunost och då blir det vanliga där också kommer upp på bild då om vad det  är.

men dansen skippar jag i morgon ska föra en bättre packning också dusch  sen en make up och sätta exstention i håret kanske vi får plus pussa mycket på mitt ❤️ Också innan men ska boka mig direkt in på dansen när det är i gång så det är gjort.

men dock tror jag just nu att jag har förkylning i kroppen tyvärr med tanke på foten och sen lite sån värk i armarna . 

Och sen kommit igång med försäljningen nu på lets go och på spock.

plus att jag ska lägga ut på bloppis också när jag är hemma efter kryssen igen också.

 

 

 

 

Av anonym anonym - 13 september 2018 23:29

var i går kväll hur trött som helst måste jag säga att jag var och grymt seg också var jag.

så det här zumba passet tog. Erkligen energi av mig måste jag säga att det gjorde också.

men ett grymt roligt pass var det och väldigt energi fyllt också har det vart också.

i dag så var det till psykologen och självklart blev det också tjafs när man skulle i väg om det ena till det andra också så jag blev en halv timme försenad också skämdes bra över det också.

berättade hur sommaren hade varit och lite andra småsaker också .

och sen blev som vanligt tjafs om s.j för att andra familjemedlemmar fattar noll vad jag har för ta kar och vad jag har för känslor o reagerar också.

verkligen innerst inne svinaktigt  som psykologen också tyckte .

men det är vad dagens tjafs har vart i dag och ha ska om också.

 

har innerst inne fått nog av s.j men nu till lite andra och roliga positiva saker 🙂

jag och dejten har nu öppnat våran webbshop känns både roligt  lite nervöst också se vad som händer och  sen också hur det kommer att gå.

ger. In adress i något inlägg senare kanske Återkommer med till senare tillfälle.

och sen har jag vaknat 2 morgnar i rad av med att det värker vid vristen eller ungefär vid tårna väldigt obehagligt.

Av anonym anonym - 12 september 2018 23:30

Rättar datum på denna morgon

Klädnaden på gymmet

Crosstrainern

Motions cykeln

Tranebergs bron på vägen hem.

Av anonym anonym - 12 september 2018 23:30

sov riktigt  tungt denna natt och riktigt gott också måste jag säga att jag gjorde som har mycket gårdagens pass att göra också i och för sig därför jag tycker om kvällspassen bäst innerst inne.

sista dagen som mitt ❤️ Hade omskolning så på måndag blir det att hämta honom efter lunch  men nu är det 2 dagar stängt pga planeringsdagar.

så tog det lugnt på dagen i dag hämtade ❤️ innan lunch

var svår att få hem så blev att bära hem honom.

så när man kom in i lägenheten ringde syrran som u stavad för portkod som man hade.

men var trevligt att ha henne här i och för sig också och en glad litet😳.

sen  mot efter

middagen mötte jag upp vid Kristineberg vid tunnelbanan där.

sen promenad till gymmet  så blev en skönt promenad.sen lite crosstrainer och motions cykel också innan zumbapasset.

angående passet så det var grymt roligt mycket energi var det också mycket folk också ochmen. U inbokad nästa Onsdag är man inbokad.

men känner jag behöver att vila i morgon gårdag s corepass var I går känner att kroppen är slut o behöver  få återhämta sig.

vill dejten träna så ska han det bara för jag ej går så måste det vata  ska inte han det allt ska in

.

men inbokad nästa onsdag nu och går nog en stund på fredagen också .

i morgon psykologen Urshults och träffa en vännina på lunchen och ringa om tidfördelning preventiv medel.

Av anonym anonym - 11 september 2018 23:43

sov gott i natt gjorde jag och vaknade .

lämnade älsklingen på förskolan och hämtade honom innan lunchen .

så skulle han självklart springa rakt över gatan som jag blev arg på kunde ju ha blivit under bilen till och med också.

vågade inte änns sen att gå ut med honom kändes det som om han skulle görs det igen Om man gick ut med honom.

på kvällen var det core och vet intevad jag säga om detta pass.

ett tuff pass men jag är ännu för tungt för detta.

väger en aning för mycket att detta pass ska passa mig min dejt tyckte väl likadant där angående passet.

 

inns ju bara detta bra redskap e hantlar eller skivstänger hade jag räkna med.

och sen skulle jag själv klart få skit av morsans gående lappen om s.j typ allt som drog som Stog där.

tyvärr så har jag ju mina misstankar inom vissa saker jag har

 

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards