Alla inlägg under september 2018

Av anonym anonym - 10 september 2018 23:45

dagen i dag blev lugn och trevlig och vad jag också hade hoppas på också så klart.

eftersom jag inte är någon stor firare av mig längre precis.

Frågade dejten på morgonen om han hade fått träningsvärk min var inte så hemsk som jag trodde att den skulle bli plus vara också så klart  var nog mest i armarna som den kom också.

jag lämnade mitt ❤️ Runt tio över nio som vi hade gjort upp innan helgen också.

fick en massa grattis av ett par stycken också.

två av fröknarna på förskolan och sen som vanliga vänner och kusiner inte alla men dom som stör mig närmast.

hämtade ❤️ vid halv tolv sen hem och laga lunch till honom  vid halv tolv  och sen ut i parken med honom så han kunde springa av sig lite.

sen hem fick hör och fick höra fjanten s.j  har kommer ändå bara ignorera personen i fråga det vet jag tycker inte om s,j s.

bokade in mig på några pass innan kryssningen  tror det kommer bli ett lugnt fredags pass i konditions samen om man ej kommer in på det sista veckopaSet det så  man har gjort. Ågot innan kryssen.

sen var dejten här en stund också lekte med mitt lilla ❤️Tog en kvälls promenad innan han for hem och hans morotskaka var super god också.🙂 bara Lill älsklingen som inte var så förtjust i denna kaka som jag gjorde o dom andra med.

 

Av anonym anonym - 10 september 2018 23:30

  super fina färger i denna i denna pallet med highilughter också sen en primer fijag 


Av anonym anonym - 10 september 2018 12:59

Crosstrainern

Motions cykeln

Rodden är nöjd trots uppehåll sen 2014 på denna så känner jag mig väldigt nöjd.

Av anonym anonym - 10 september 2018 10:02

Här är som tårtor som lagades igår!

Den dejten har gjort förutom morötterna och kaninen gräset.

Min med choklad mousse socker pasta

Av anonym anonym - 10 september 2018 09:59

Halloj!
Ingen stor träningsvärk precis men känns lite gör den.
Dejten började gymma igår men det var bara roligt med sällskap så klart måste jag säga vet ju ej hur det blir med mamma sen hon fick sina hjärt problem z
I dag fyller man år 36 år kan inte förstå hur dessa månader har gått så fort måste jag säga.
I dag blir det kanske en födelsedags fika om grannarna man maila har möjlighet.
Och dejten kommer som gjorde en av tårtorna också.

Av anonym anonym - 8 september 2018 23:30

kände på morgonen redan när jag klev upp att jag inte skulle orka med något danspass alls  hur jag änn ville och med tanke på nästa helg också så klart När man ska på kryssning också.

men avbokade passet och bestämde med dejten att mötas i rålisparken så att mitt lilla ❤️ Skulle få leka en stund också så klart innan man gjorde något annat så han skulle hålla sig lugn också så klart också. 🙂

gäller ju att hitta en kombo så att det blir rättvist så klart också det ska man också tänka på samtidigt så ingen kaos inträffar eller. 🙂

men blev en trevlig dag i parken tyvärr att det ända som äcklade mig var att det stank kiss i parken närmare.👎

mitt lilla ❤️ Hade roligt även om det typ bara gu gungan som bara gällde också som sagt.

 

men det var lugnt och vi pratade lite om årets val också  om jag hade hitta det som jag tänkte rösta på också så klart men kommer typ som jag lägger min röst på som jag vet har beslut jag har tagit som jag men inget jag tänker säga nu här angående vilket men en av röda 

Av anonym anonym - 8 september 2018 06:43

Go morgon minna läsare & nya läsare!
Jag somnade rätt fort igår kväll till morgon timmarna så då fick jag ett anfall dock vet jag ej kraftigt detta var eller så klart .
Men ligger ännu i sängen planerar nu min dag och hur den ska vara också om jag orkar gå på danspasset som jag vill .
Men skönt att det är lördag i dag nu måste jag säga att detta är. :-)
Och i dag blir det med dejten in till stan och panduro som ska handlas till det som min födelsedags tårta ska ha sen komma hit på söndag så ordnar vi denna så den är då klar till måndag . :-)
Men om jag orkar så dansen innan panduro i allafall är det.
Och sen födelsedag också är det också.
Att man blir 36 i över morgon också o fattbart.
Och sen kommande helg kryssningen blir det också der jag fram emot också min födelsedags kryss är detta. :-)
Återkommer senare i dag men än så länge är det god morgon!!

Av anonym anonym - 8 september 2018 01:03

Det blev en fortsatt omskolning i dag hälsade på 2 nya fröknar en på den 1 avdelningen och sen på den andra för äldre bra var det.
Sov riktigt gott i natt riktigt skönt få sova egen säng är det måste jag säga.
Men i dag var det full fart på älsklingen på förskolan såg verkligen vilken skillnad det är sen han bytte grupp den här fröken bryr sig verkligen om barnen även föräldrarna också kramas när det blir helg och även barnen också det kallar jag bry sig om barnen .
Så han har verkligen vart på bra humör sen man gick hemifrån.:-)
Så vi gick hem vid lunch så fick han pannkakor mammas pannkakor också var det som uppskattas också.
Sen blev det gymmet bara att köra på nu är det och äta nyttigt hälsosamt ofta och lite och 1 portion och inte 2 också så klart.
Som jag nu börja med . :-)
Sen bokade in mig på core passet och sen också min dejt som har bestämt för att börja träna igen också blir bara gott med en gymm kompis också. :-)
Annars planerat företaget tårthörnan som det heter fixat nr och sen i kväll gjorde jag en logotype /mall en test så att man fick se hur det blev och sen snygga till den.
Och små saker som fattas så är allting klart för mig och dejten, :-)
Och nu träningsvärk har man så att det dånar men har dansen i morgon sen söndag/måndag promenader plus födelsedag eftersom jag fyller 36 då.
Så variation promenader satsar på 2 en efter man lämna älsklingen och sen innan det mörknar läskigt gå i mörker o inte bra eller så klart.
Annars har det inte hänt något mera i dag som sagt.

Från crosstrainern

Från cykeln

Dagens mat pasta gjort på sötpotatis majs ägg och quornfärs med tandoori krydda var super gott.
Bara lite vitlökspulver hade jag i färsen och tandoori kryddan.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards