Alla inlägg under september 2018

Av anonym anonym - 1 september 2018 00:14

Inte många dagar kvar nu tills man ska hem.
Och det som jag verkligen ser fram emot är det här.
1. Gymmet
2 . Komma i gång med vikt nedgången
3. Tårthörnan :-)
4.romaler ( tjäna pengar när man ej har beställning kan en kompis så kan jag)
5.kryssningarna 15/9,19/10,30/11 ( sen sista galaxy kryssning)
6. Bli av med fjanten s.j

Dag 50.
Igår hände det inte så mycket egetligen busade med min älskling pratade med dejten också sist bada bastu på kvällen.
Fick allergiska reaktioner pga havre yoghurten :-( som var god så slängde den i går kände jag inte hade nått annat val så håller mig nog till alprosoja.
Sen bokat kryssning för 30/11 också

Dag 51.
Sov lite orolig denna men hade fått mensen som förstog skulle komma vilken dag som helst i allafall.
Kaffet var inte änns gott i dag eller och vaknade med huvudvärk eller spänningshuvudvärk närmare helt ärligt.
Åkte in till nummela är nog sista gången nu
Också handla lite åt min älskling också som fick lite plastdjur ladugårds djur och en ödla.
Sen hem mammsen kollade på aretha Franklin begravning jag kollade på halva .
Sen räckte det för mig .
Så var på tomten med älsklingen en stund
Grann flickan försökte få kontakt med älsklingen hon vinkade till många gånger så jag vinka tillbaks .
Och sen kollat på youtube lagt in lite bilder på tårthörnan kommer länka min adress hit när den är klar.:-)
Och kollade lite på tårtor också så klart ett tag sen nu.
Men köpte 4 sockerpasta med choklad smak typ för babblaren babba eller om det behövs något annat med den färgen o passande smak också .:-)
Tog bilder på en sak som jag såg var väldigt fascinerad av denna också som sagt.
Som dock ingen reklam inte lagt ut nån adress på detta.
Plus sen en bild från dag 50 också och allergi reaktionen också . :-/
Eftersom mensen kom i dag el i morse så blev det ej bastubad kanske i morgon i stället.
Och fick
Sen fick jag reda på en kompis till mig kill kompis till kommer kryssa med samma båt.
Vet inte kändes så där.

Dag 50

Dag 50

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards