Direktlänk till inlägg 23 november 2018

Dag 67. Första gången jag backade ur ett danspass

Av anonym anonym - 23 november 2018 23:32

En Umgås med mig och lilleman tillsvaknade vid åtta låg och drog mig några minuter  sen kom jag upp och käkade frukost.

och mitt ❤️ Skulle själv klart vara lika envis som vanligt med att vara hopplös med att få ytterkläder på sig.

och sen lyckades jag hindra den killen jag träffade igår komma hit eftersom vi verkar ha lite olika åsikter och tankar.

men lyckades i allafall  vill ju gärna ha mera information om honom och vad det egentligen han vill också  innan man själv  bestämmer sig för något.

och svin kallt var det också när vi gick ut måste vart runt -3 som det också stog på min telefon.🥶🥶🥶

riktigt kallt i dag med andra ord .

annars dammmsugit har jag och sen bara ordna saker försöka luska ut liten om den här som ville ha en spontan dejt med Igår.

 

sen hörde min kompis som undra vad skulle  vi skulle se men jag tyckte han kunde komma hit tills det var dags att dra till gymmet.

och sen satt upp denna hemska ljusnnya på gården  blev riktigt förbannad med tanke på hur mycket klagomål dom har allt fått sen förra året.

så är förbannad på detta med hur kan sabba en jljulstämmning ska ta bild på detta i morgon  på kvällen så kommer ni få se .

och gymmet och damsarrobicsen i dag trodde jag var ett ända skämt ger ej ut namnet på han som leder detta pass men det var det mest avancerade danspass jag har vart på  som jag kan minnas  också uppvärmingen skulle utföras på golvet och sen när själva passet var igång så då var det andra  rörelser som skulle utföras på golvet i stället.

så detta danspass aldrig mer då måste man vara en proffesionell dansare om ska klara av detta pass.

men gjorde ett kap på  sats Odenplan med en ny gymmväska har ju tråna efter den med så mycket  och så äntligen fick jag denna och rätt färg till och med.

det fanns 2 färger i svart och vit men hann aldrig köpa nån av dom här men lyckades få tag på den svarta väskan i allafall grymt fin.

och kompisen köpte en annan som jag också använder men den är större och lika

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Torsdag 28 mars 23:08


Vi sov gott jag och minis . Större sonen kom in till och sa god morgon så kom mamma. Jobbiga dagen i dag om man säger så eftersom dom åker till Finland i dag hade gårna vela följa med men när det är ungefär en halv meter snö där , men vad jag har...

Av anonym anonym - Onsdag 27 mars 22:51

Vilken minis väckte mig runt kvart i sju ungefär tog upp honom som genas nästan sprang till mamma och storebror. Eftersom som minis redan hade hunnit äta sin frukost också så var det lungt. Men blev paff att han ville ha havre dryck med choklad sm...

Av anonym anonym - Tisdag 26 mars 23:14

Sovit gott jag och minis har vi. Men vädret inget vidare snöblandat regn närmare. Så i dag blev det så där för jag har börjat/börja fundera på om jag ska lägga av med det här att sälja . Och samtidigt så har jag nu hitta mer som intresserat mig o...

Av anonym anonym - Lördag 23 mars 23:24

Jag sov så där i natt skum dröm men minis sov gott. Efter all utskällning slå handen i bordet så jag sa slå handen i bordet vad moget. Skylla på mig också om saker också . I dag hade jag fått en munspray att hämta ut på normal men inget som jag ...

Av anonym anonym - Fredag 22 mars 23:46

Sov gott trots en tandläkar dag vid 12:50 . Minis ville gå till förskolan lite tidigare i dag kändes fel men när han nästan var på väg att börja skrika nästan i stället. Men jag tog det lungt och drack kaffe åt klart frukosten också. Var nervös ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards