Alla inlägg under november 2018

Av anonym anonym - 16 november 2018 23:56

 Ch     min kvälls smoothie är detta också.

ingredienser

1/4 avokado

1-2 frysta bananer

2 1/4’ Osötad mandelmjölk

mixa ihop allting med med topping en på chia frön 1/2 avokafrvg

 

 

Av anonym anonym - 16 november 2018 23:47

  detta den jag hade till lunch i dag också personligen tyckte mina smaklökar inte om denna men kanske andras smaklökar.

ingredienserna

2 päron

1-2 nypor grönkål

1/2 citron /citroner

1 banan 

och vatten till önskad monsunens  

 denna var ingenting för.



Av anonym anonym - 15 november 2018 23:37

  sonens beställning i dag som jag lagade  personligen tyckte jag att den var väldigt söt i smaken också .

men denna önskade sig mitt Milla ❤️ Till kvällen.

1 cantaloupe melon

3 salladsblad

1 näve mynta

 

 mixa ihop allting tills allt är slätt och lägg på toppingen.

lite kokos chia frÖn och 2 tsk choklad nivsar.

 


Av anonym anonym - 15 november 2018 23:36

sov bra i natt men fattar inte varför jag nu ännu en gång vaknade 06:12 nästan helt klar vaken också till och med.

men kollade på mobilen  och på bok ingen på zumba passet till och med tanke på att om man hade kommit med på detta zumba pass också .🙂 men sen somnade jag om och vaknade till vid 06:407och c;a en kvart innan klockan satte i gång och ring signalen låg och drog några minuter också minuter sen kom mammsen trodde jag.

 kom med på zumba passet  så blev in till Hötorget och sats

efter det hem att dusch abmoch så blev att byta om till nästa tränings outfit  så det var alt klart  än att stressa i sista sekund.

annars lung kväll hemma

 

 

Av anonym anonym - 14 november 2018 23:58

 

var så grymt trött i morse vet inte vart det kom i från eller måste jag säga  vaknade kvart i nio i stället för halv nio som är den tid jag .

tycker att jag har vart så trött  sen igår  men har nog också med att göra att det sista ep anfallet också som var ganska häftigt också.

tror att det har med detta att göra så efter att skynda mig till förskolan med mitt ❤️ en hem och laga frukost  också och en till kopp kaffe också jaha vad händer då  jo att jag somnar inte så att jag får kaffe på mig närmare tur var men somna till och från gjorde jag.

lagade en kopp kaffe med mjölk och tog med mig in till mitt sov och läste lite nya smoothie recept  somnade till.

så tog och la mig ner och då hände det att jag somnade vaknade att mammsen ropade på mig.

men annars så har man bara tagit det lugnt  på dagen bara ögna tid åt mig själv också .

fixade mina påsar angåengde mellanmål  så fram med mat vågen och påsen med nötter som köptes härom dagen också började mäta upp  så man hade lika mycket i varje påse också och innan detta åt en grön yoghurt som denna heter också  recept på enskilt inlägg som vanligt och man kan säkert laga med veganska produkter också hoppas jag ska prova nån dag så meddelar jag hur denna blev.😊

bad kompisen komma en liten stund för att hälsa på mitt ❤️Också som frågade efter kompisen i dag också.

så han kom hit ungefär en halv timme sen drog vi till gymmet och cyklade en timme i stället för zumba passet kände att det var mer lugnare också Slippa stress med tunnelbanan och sen också kanske kuta till sats Alvik mm.

sp blev Fridhemsplan och Sportpalatset en timme.

sen hem och till mitt lilla ❤️ Och mysa  med honom  och sen planera  morgon dagen också gymmet och mötet med pt.n samma som jag haft tidigare  som tjata lite på mig också tills kompisen tog initiativet till detta. Med att gå en PR duo 60 minuter.

så detta kommer att bli bra också som sagt  skulle vara så underbart att få bort ett par kg innan Teneriffa resan även IM jag kommer att fortsätta nu på denna resa .

varför det inte blev av något gymmet förra året har ju med att göra att det hände så mycket då pappa gick bort i cancer bland annat och en annan familje medlem också gjorde det  mm.

hade ett jobbiga månader som sagt var detta  men den gång blir antingen apparaterna en timme eller zumba på gymmet där.

plus att kompisen också kommer dit och hälsar mig också nån vecka  ser verkligen emot detta också men bor på ett annat hotell gör han som ligger 15~till 20 minuter att gå från till mitt hotell o gymmet som ligger brevid hotellen

Av anonym anonym - 14 november 2018 23:56

    en hel banan  2 1/2 naturell yoghurt 2 stycken kiwi och 2 små nävar blad spenat .

 

mixa ihop allt tills allt blir slätt  och lägg på toppingen som så då är.

kokos flingor

röda vindruvor 

1 kiwi

choklad nibs ungefär en halv msk med tanke på beskheten som dom har.

 

Av anonym anonym - 12 november 2018 23:15

   

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards