Alla inlägg under november 2018

Av anonym anonym - 1 november 2018 23:41

vaknade i dag av att jag var krasslig så det hette duga och lite ont i halsen och vi alla vaknade runt halv. IP.

så det man har gjort dom senaste morgon timmarna i dag är att lämna mitt ❤️ På förskolan  och sen hem dricka andra koppen kaffe sen typ raklång i sängen och vila det kändes ganska snöpligt eftersom jag i dag skulle på en dejt som den jag har/hade känner jag att det aldrig kommer bli något att vi är för lika varandra  och sen att han ska göra allt som jag gör om man ska gå ocj

och käka någonstans eller köpa en dricka ska det typ vara samma också och går inte och tränar så gör inte han det eller.

och känner att det kommer aldrig att funka som förhållande plus att vi har vårat tårtföretag och enligt mig som jag känner ej bra att vara i relation med den har företag ihop med.

sen visst kändes en aning jobbigt när den skulle sbutas framåt nästa vecka i stället.

annars har man vara tagit sovit till och från läst lite lyssna på musik också  sällan detta händer mig som vill hitta p

och sen hämta mitt ❤️😍 från för skolan och då var ett mamma monster bara att jag lät stå krasslig .

rog en fika med kompisen  även om jag kände mig så jätte pigg eller innerst inne men lite frisk luft fick man i allafall.

 

Få se hur det är i morgon så med halsen.

skullt ha gått hos psykologen men hade missförstått riden så trodde tiden var i morgon men hon ringde mig i allafall så fixades det en ny tid i slutet av månaden 😳.

så har dagen vart får se hur den är i morgon.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards