Alla inlägg under december 2018

Av anonym anonym - 10 december 2018 00:45

       

Av anonym anonym - 9 december 2018 23:15

i dag är det då andra advent var tar tiden vägen  och var har detta år tagit vägen  undrar jag också.

jag avbokade zumban i dag insåg att gå på ett par med samma instruktör då måste man ha starkt psyke helt ärligt armar kan känna sig uppblåsta sen i ett par dagar också redan vart med om detta också.

så bestämde mig för att avboka och sen också att man ännu är små förkyld också så så lång promenad in till stan blev det med kompisen .

hade ett ärende och det var till panduro och något som mitt lilla ❤️ Ville ha också ballonger i svart färg kändes en aning udda också.

men sen ner till NK och tittade på deras julskyltning  och ursäkta att jag säger detta men tyckte att den var en katastrof i år helt ärligtvad dom hade i fönstren var olika tillbehör  av stär produkter disk handskar med ögon precis som med andra nån dammsugare med ögon  och lite annat.

men får mamma nu vad hon menar med att  den var tråkig och håller med henne.

sen var vi in till gallerian åt lunch och sen till media market för att titta på en robotdammsugare till rimligt pris och som var lagom stor modell också.

och hittade perfekta dammsugaren också så jag köpte den och är grymt nöjd med den också.

plus att den ska få ett namn också den ska ju vara lite personlig och tyckte att den kunde ta min förvaltares namn 😁😁

tyckte namnet passade in på det.

 

Av anonym anonym - 8 december 2018 23:45

dagen började bra och med mitt lilla ❤️Också så klart som det alltid ska på helgerna också så klart med honom också 😊.

sen skicka jag ett go morgon till a. P också ett go morgon så får man se när  han svarar också.

och sen också ett go morgon f.e också så han inte skulle glöms bort gymmet eller så klart som bad mig om ursäkt för igår.

angående den här blicken som jag också fick av honom också som man har sett i tidigare situationer också så klart.

men kände att vi behövde prata om detta också så klart för det har det efter att syrrans kille förde ihop oss med att pussas också och sen har det ena till det andra vart också  som gjort att jag har kännt mig pressad vet inte vad jag har vela också och alla om sina tycken .

men f.e och jag pratade om detta också  i stort samma tycke också.

så detta pratade vi om medan man satt på motions cykeln innan dansen .

plus att i dag var det c.j som var vikarie också för ordinarie instruktör  också var det.

men ett roligt pass  vi alla var lika ring rostiga närinnan man kom med komma in mera i dansen också.

ny musik som jag tyckte passa inte alls tyckte passade in vissa låtar.

sen i slutet av passet så stannade 

musiken 2- 3  mitt under passet .

var trevligt oss en sen var morsan ap sur resten av kvällen  om att anklaga mig hur jag  ur jag ser ut slängde en aniskret på en enkom att sårad

i

mm

 

 

Av anonym anonym - 7 december 2018 23:47

 

Av anonym anonym - 7 december 2018 21:55

vaknade med hals ont i morse som kom på morgon natten var dock helt utmattat också kände smått febrig också.

fick avboka lite saker också fick jag för att jag kände att jag behövde vila  och ta en promenad i stället på c:a 2 timmar .

lämnade mitt lilla ❤️ På förskolan gick lugnt till också som tur var.

sen hem skriva i dag boken som jag skriver så att jag kan hålla  olika privat och inte ta upp allt här hela tiden  och kan bli missförstånd eller annat strul.

men blev en powerwalk på 2 timmar runt Karlberg och det var rätt geggigt och mycket vatten pölar var det också där som vanligt.

och var hemma en timme innan jag skulle hämta mitt❤️ förskolan hann käka lunch också.

och sen kom kompisen f. E  och jag kände knappt igen honom  och blev mera påminnd om saker som skrämde utom ordentlig också.

och i dag så kände jag att gränsen gick också den här f. E hans beetende mig med att behandla mig som att vi är

 f. E behandlar mig som sin flickvän och inginHannat.fördtår som jag är

och kan inte vara mera än vän med honom.

men när han frågade mig hur jag ser på honom kom rena mördar blicken en iskall blick med andra ord.

Av anonym anonym - 6 december 2018 23:41

blev inte väckt i morse alls vaknade ungefär 10 minuter innan man skulle gå till förskolan också.

såg att jag hade fått meddelande av den här som jag nu har snackat med i c:a en vecka nu kanske lite mera än detta  t o m.

man blir ju alltid så glad över att prata med honom också så klart.

men när jag vaknade i morse så då hade jag snuva och kände mig en aning förkyld känner av i halsen att jag har något på gång också.

så druckit lite varmt underdagen också har jag.

sen hörde kompisen f.e av sig och undra hur läget var också  efter en jobbig kväll  igår när man kom hem angående  det ena till det andra  går ej in på detalj eftersom det är en familje sak också så klart så .

men gräsliga saker som  jag fick höra.

 

berättade För f.en och bestäma att f.e kommer va och bra Med varannan och i stället 2 timmar så en timme nu i stället.

annars så pratade jag med a i kväll och gjorde upp att vi skulle ses på onsdag nästa vecka antingen på en fika eller en lunch vi får se men hade ett trevligt samtal i allafall som man alltid har med honom.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards