Alla inlägg under december 2018

Av anonym anonym - 5 december 2018 23:57

dagen började bra i stor sätt och ska försöka köra med en ny rutin också angående med att börja äta den efter att ha lämna min älskling på förskolan slipper man stressa och hålla på.

han var på gott humör kanske små putt när jag visade mig en gång med gjorde inget hann göra. IG i ordning också .

drack kaffe kopp 1 sen efter lämna ❤️ Så då  hem o käka frukost läste om branden i tidningen ett tag .

och gick ut  en promenad runt fredhäll.

var strålande sol ☀️ Klar blå himmel  också var det men väldigt kyligt och kallt var det också det ända.🥶

har haft kontakt med ❤️ Också en stund på morgonen efter uddagen och sen telefon samtal på kvällen men han gör mig glad den sista som har lyckats med detta var sambon jag hade 2008 -  2012  som gick bort då.

min fd dejt som jag bara är kompis med nu har ute det på samma sätt men en trevlig person som lilleman tycker om i allafall O känna förtroende för också.

i  dag bestämde vi att ta en promenad  för att mammsen  skulle få lugn också  och sen det andra att mitt ❤️ Skulle få en lugn stund ockå på det hela .

plus lugn kväll på 2-3 timmar ockå för hennes skull plus vara. Orts från varandra nåntinm.

 

 

 

Av anonym anonym - 3 december 2018 23:45

när jag vaknade i dag så kände jag. IG helt slut måste jag ta och säga att det gjorde  men sitter ju i efter kryssningen också så klart och somnade nästan till i soffan också på morgonen eller till och från kanske man ska mera säga att det gör.

men  bestämde  mig för att bara ha en vilodag laga pepparkaks deg ska ju ändå stå över natten också så bestämde mig för denna sen  och snavade när jag skulle in till mitt sov rum också bara satte på golvet börja grava och mitt ❤️ Sa mamma sånt händer och kramade mig en stund också.

Av anonym anonym - 2 december 2018 23:56

resan hem gick bra det gungade lite men dock inte mycket allsi allafall inte på samma sätt som tidigare eller kvällen innan.

men hade visst haft ett litet anfall på natten också.

men allt fick lugnt käkade frukost också  sen handla lite saker också gjorde jag.

handla lite saker också och bästa av allt det var att jag fick guld kortet På siljas medlemskap också det var verkligen min julklapp för i år måste jag ta och säga det var.

och kompisen kom med hem en stund också vet inte vad jag ska säga angående kompisen.

som bara följde med hem utan att fråga om det var okey också .

men mysade med älsklingen som ännu då var sjuk.

 

 

Av anonym anonym - 2 december 2018 23:15

             

Av anonym anonym - 1 december 2018 00:00

sov inte så bra denna natt eftersom när vi kom ut på Ålandshav i går  på 20 meter i sekunden var det ungefär om man säger så då.

men man mådde hyfsat bra dock kände man att det gungade efteråt som sagt när man käkade frukost och klev av i land men är nån naturlig reaktion också.

men det var strålande ☀️ I Helsingfors var till Mumin cafet och sen strosade runt också gjorde vi kollade i tokmanni hm Claes Ohlsson också.

och före detta dejt skulle ha likadant med massvis saker som jag köpe också.

dock inte 

är så less på bli härmad helt ärligt .

men sen på båten ropade dom ut i högtalarna att det kunde storma på hemvägen också .

 


 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards