Alla inlägg den 1 januari 2019

Av anonym anonym - 1 januari 2019 23:45

hade sov morgon i dag som jag fick efter ett par intensiva dagar med kompisen och något som behövdes också så klart.

men i dag bestämde vi oss för att bara ta det lungt och bara ta en promenad och bara slappa.

ända jag gjorde var att önska kompisen en trevlig resa hem Och att han skulle höra av sig när han hade anländt Arlanda så att man visste att det hade gått bra.

men vi tog det lungt var på fiske resturangen och åt potatis sallad också .

sen bara gå till andra sidan mot salt vatten poolerna ligger också .

och sen väl hemma igen så då fick man reda på aTT det var snö storm också så gjorde mammsen lite orolig för kompisen också .

ringde sen senare och hörde hur det hade gått och hur det var med vädret också så klart.

och att typ nästan allt var inställt också till och med måste jag säga .

är glad att man inte är hemma alls nu.

 


Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards