Alla inlägg den 4 januari 2019

Av anonym anonym - 4 januari 2019 22:08

hade visst prata i sömnen i natt sägs det har ingen aning om det stämmer eller inte men mitt lilla ❤️ Hade visst sovit dåligt till och med att ha vakna och skrikit.

och sen hade jag visst börja snarka men hade nån skum dröm i naTT också om någon grymt snygg kille som man bodde ihop med väl tränad men lagom med muskler ingen bodybuilder precis.

så kan ha med denna dröm att göra också så klart man vet aldrig som sagt.

men mammsen fick sova vidare och jag gick upp med lilla ❤️ Också som nästan direkt skulle börja bråka men lyckades i allafall få honom att äta frukost i allafall utan tvång skulle aldrig kunna tvinga honom.

sen blev det lite nalle puh sen ville han ha Nicke nyfiken också.

men sen när man bytte till Nicke så blev han arg för det inte var filmen som mammsen hade ladda ner till sin dator som hon ville att han skulle vänta med så att han inte tröttna på den också .

så då blev han besviken att det inte var den precis  sprang stor gråtandes till mammsen och skvallrade att det inte var den filmen.

och sen skulle han börja bråka över andra saker också så klart tills att vi bestämde för att gå till salt vatten poolerna i dag men då blev det mulet när vi kom fram så då gav vi upp och tänkte att vi skulle försöka gå i morgon i stället eftersom det blev växlande molnighet.

så tog en lunch vid mojito cafet/resturangen  och sen hem och mulet som bara den blev det också så vi blev hemma i allafall resten av kvällen .

så har jag änga mig åt anti stress boken lite då och då också  lekt med ❤️ Också tills att han skulle se nalle puh ännu en gång.

så har min dag vart i dag .

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards