Alla inlägg den 6 januari 2019

Av anonym anonym - 6 januari 2019 21:26

vakande på bra humör i dag kom upp med ❤️ Till och med som började klättra på mig som bara den också som sagt.

så vi käkade frukost och mammsen bestämde att vi skulle gå till sakr vatten poolerna.

så visste inte riktigt vad jag skulle hitta på men bestämde mig för att  följa med ändå .

solen sken och tog på mig över del, men strunta i  under del pga mensen som kom i dag eller i natt närmare.

så slutade med att jag köpte en klänning och sen också en kjol för att ha på salt poolen.

så vart där halva dagen också innan man gick hem.

och hem vägen så blev det världens hallå  med ❤️

Också skrek hela vägen hem och väntade utan för hotellet pga ❤️ Som tur var kom en granne på samma våning och lyckades rädda oss så att man kunde komma hem igen .

duscha och tvätta håret, och sen äta nån skumma bullar med fisk i.

 Och sen blev det bara att ta det lungt resten av kvällen . Och prata med kompisen Också. 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards