Alla inlägg den 7 januari 2019

Av anonym anonym - 7 januari 2019 21:05

sov riktigt bra i natt och riktigt gott men hande en väldigt skumm dröm i natt som kändes så otäck var det i allafall.

dagens planer i dag var att städa då eftersom vi byter hotell  nu i morgon till nått som heter tenerife ving så får man se vad det är för något.

så börjades städas efter frukosten och mammsen har typ vart super grinig hela dagen i dag också .

men var ut med ❤️ En stund i dag också  lovade honom glass och efter det att gå till parken som han ville göra så vi var där c:a en timme innan vi gick hem och mötte upp mammsen som då var klar också .

så tog och gick ut en sväng då och tog det lungt och tog en promenad .

så ungefär halvvägs till salt vatten poolerna gick vi köpte nån sorts paj med räkor mm.

sen gick hemåt för att komma hem  så behövdes det kaffe eftersom det höll på att ta slut nu så gick jag till butiken och då hände Det som bara inte får hända när man är ute .

min mage har ju varit lite stel dom här dagarna  och inte riktigt som den ska.

men  då blev det wc kris som bara den och något som aldrig händer mig hur som helst var nr 2 så gick inte att hålla sig så bara in på hotellets wc innan allt hade hunnit komma i under trosorna.

sen var det bara att åka upp till lägenheten och byta trosor och sen tvätta sig också och sen när det var gjort så blev det ner till butiken köpa kaffe och mjölk och sen iste med nån lemon smak.

och sen prata med kompisen en stund också så klart.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards