Alla inlägg den 11 januari 2019

Av anonym anonym - 11 januari 2019 00:39

Dessa veckor här på tenneriffa o kommer fortsätta med är antistress bok som är perfekt o man mår bättre .
Kommer snart fler bilder

Av anonym anonym - 11 januari 2019 00:35

Dagen började bra och mitt hjärta satt och tittade på youtube och sånger när jag kom upp.
Åt frukost och sen ut parkleken här på hotellet som dom har här också ,
Eftersom han blev lite vild av sig också så klart så klart. :-)
Men annars gick vi ut och handla små saker .
Och jag känner mig nöjd också som inte rört den större summan av pengarna som jag spara ihop som ska till resa/kryssningar och sen och bevisa andra saker med ett steg i taget med tanke på hur less jag är hur jag har blivit behandlad av s.j också sen augusti som gjort att jag har blockera från alla håll och kanter har ju nästa kräkts pga detta.
Så nu är det dags att bevisa saker att jag kan och inte bli ner tryckt eller som sagt fått nog av nu.
Annars så ätit lunch och sen gick ner till stranden också en stund där jag kände lite rastlöshet också tyvärr och bara vemod när man tittade upp på balkongen.
Och sen hem käkade middag och sen ingenting mera än detta hjärtat ville se mr bean efter ha duschat och sen passade jag på också så klart .
Ska dock vissa vilka produkter jag använder men ända jag kommer att göra är dock inte vissa märket på dom pga att det kan tolkas som reklam så därför .
Men den olja jag som har sprayar i håret när det är handuks torrt hår har mitt hår mått mycket bättre också precis som min hår inpackning här regelbundet.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards