Alla inlägg den 12 januari 2019

Av anonym anonym - 12 januari 2019 23:53

Bestämde oss i morse för att gå till salt vatten poolerna i dag .
Det tog sin stund och packa Sakerna spom då skulle med dit och man hade glömt eller lagt undan så man knappt kom ihåg var det skulle också.
Men till slut så hittade man allt i allafall .
Mitt hjärta var lite bråkig så mammsen gick ut och han stannade kvar med mig, och världens hallå men dock bestämde jag mig för att ha humöret uppe räkna till 10 - 20 så man stog ut.
Till slut så lugna det sig och satte sig i min famn och sa älskar dig mamma och kramade mig satt och berättade lite för hjärtat om varför mamma går ut och varför hon blir sur också så klart försökte så gott det går i allafall men förstår hans frustration i det hela och han som jag längtar hem så han förstår att han inte är ensam om detta.
Men kom i väg sen och till poolen där hjärtat lekte med mammsen i vattnet en stund innan jag tog över .
Så hon kunde gå och bada också som hon ville göra.
Sen gick jag och bada och tyckte att det var svinkallt också frågade mammsen om det var minus grader till och med.
Så stanna där i 3 timmar tills hotande moln kom upp ovan för Teide .
Och började dock blåsa också så klart .
Sen hem duscha tvätta håret och slappa en stund få lite lugn på mitt hjärta.
Så tog en timmes promenad in till stan och sen hem prata med en kompis en stund också gjorde jag.
Annars bara ta det lugnt färglagt lite i min anti stress bok också på samma bild men med andra färger i matchande färg.

Fortsättning med matchande färger!

Dom 3 bilderna på hotande molnen som jag berätta om så såg det ut.

Denna bild på min kropp har inget med naken bilder att göra eller något annat visar bara hur det ser ut.
Så ser den nya underdelen ut på mig med den rosa överdelen .
Är nöjd med denna.

Av anonym anonym - 12 januari 2019 00:33

Dagen började lungt men vart snabbt klar med frukost och och klä på sig snabbt också .
Vi gick ner med Lill trollet till lekis här på hotellet .
Så gick ner dit en stund och så bestämde vi att jag skulle få ta en promenad i dag som gjorde mig glad.
Så vad jag gjorde var då att gå upp till lägenheten och hämta vatten och plånboken och 20 euro försäkerhets skull men i 10 euron i stället .
För att titta om jag hitta nån födelsedags present till mitt lilla troll också så klart och sen fundera men vet redan vad det ska bli också .
Bland annat en boll får se om jag köper en eller 2 stycken i olika färger förpackning är som en liten plastpåse.
Typ att ha i plånboken ungefär och det andra får man se kommer nog till kryssningen max 2-4 saker tror jag .
Men vad jag gjorde i ale - hop butiken också det var att köpa gel pennor och sen en planering kalender i stor sätt .
Nu 2019 ska mitt egna liv börja igen efter ett par plågosamma år med påtvingad förvaltare.
Och nu ta tillbaka mitt egna liv som jag hade innan aldrig mer tvångströja igen som jag säger om detta.

Detta blir min inlärning rutin bok skriva upp vissa saker som jag ska lära mig att göra också men dock utan stress & press .
Bara få ha min egna takt om jag ska få allting och funka men dock inte för mycket på en gång så detta blir min inlärnings rutin häfte.
Plus har en extra också om det behövs.
Men nu startar jag mitt nya liv.
Men trollet har varit ganska bråkig på sitt sätt också i dag men insett att han nu vill hem och visar detta på det här sättet så försökt hålla mig lung o sansad också jämfört med mammsen.
Plus ringde kompisen också som mitt troll saknar och det sa han rakt ut också och få sitta på axlarna.

Plus att fortsätta med detta för att hålla mig lugn också som sagt för att lära mig tålamod också .
Tillhör nya livet också när Lill trollet är på förskolan och sen angående mitt och kompisens företag också för att inte stressa upp eller få nån panik av någon sort .

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards