Alla inlägg den 13 januari 2019

Av anonym anonym - 13 januari 2019 23:53

i dag ska vi på lunch/middag hos våran vännina här  på tenneriffa .men var ut en sväng innan  vi gick till henne då ner till stranden och lekplatsen där som finns.

så att mitt lilla fick leka och springa av sig så att han skulle hålla sig lite lugnare också.

så stannade där vid stranden en stund  också sen hem och bytte kläder gjorde vi och sen gick vi i väg  till väninnan.

där vi först fick en apretife innan med oliver nachos och chips med en super god guacamole och nät melon verkligen super gott och melonen var super goda.

sen kom maten som då var lax på spenat bädd och underbar potatis också var det. 😊

dock var mitt lilla troll besviken på när han inte fick samma sorts glas som jag mammsen och väninnan så han blev en aning grinig av detta också.

men det var en trevlig stund i allafall måste jag säga att det var.

och mitt lilla troll fick titta på mr bean och det han ville se på youtube.

och sen när vi gick hem så då gick vi via parkleken  så att han fick leka av sig en stund innan man gick hem .

 

Tttrtt

Punta brava som detta heter.

Anti stress boken klar

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards