Alla inlägg den 15 januari 2019

Av anonym anonym - 15 januari 2019 00:10

En lugn dag planerade att gå till stranden men dock inget mitt lilla troll var sugen på precis så det fick vara så gick vi omkring på stan lite gick in i ale-hop butiken och då hittade jag det mitt Lilla ska ha men kände att jag behövde fundera på denna ändå.
Det är magneter med dinosaurier av alla sorter det var eftersom han tycker om dinosaurier också .
Så på hemvägen bestämde jag mig för att köpa detta också.
Men det blev en lugn dag i dag också.
Varmt och skönt också men en avslappnade dag var det i allafall.
Och sen pratade med kompisen och vi kom in på det här med dator och som han hade köpt härom dagen till oss och som jag valde .
Valde alltså en Mac air book så tyckte den verkade ok mm och allt jag var/är ute efter.
Och nu när vi pratade om detta så trodde jag att det var ett skämt när ordet att den inte hade wi-fi kom att man då måste köpa en extra grej och just det här som jag inte är ute efter precis helt ärligt.
Har haft en sån och inget jag vill ha med o göra igen när man behövde släpa med sig det ena till det andra så helt ärligt så nu blev jag på riktigt sur och besviken.
För nån Mac utan nät är nej tack blev på riktigt arg och började fundera varför jag valde denna som jag nu allt ångrar och Sen det andra jag hoppas på är att den är lite större än min mini PC också så man ej bryter nacken på sig eller för det är inget jag inte eller är ute efter.
Så är rätt putt på detta just nu och bara hoppas nu till c:a 50 av 100 % att denna har.
Ni som har äldre modeller av / eller nått år äldre MacBook Air har ni wi-fi eller inte.
För om min inte så är nog risken stor att jag kommer skicka tillbaka den och sen spara pengar till en som jag vill ha som är lagom stor med trådlöst och det som jag vill ha min dator.
Men berätta gärna för mig ni som har dessa om det finns trådlöst eller om man måste skicka tillbaka den.
Väldig tacksam till svar angående om detta.
Så just nu är jag inte så väldigt glad på min kompis som ordna detta efter läst upp allt som stog plus skicka info också.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards