Alla inlägg den 16 januari 2019

Av anonym anonym - 16 januari 2019 01:13

Hade ett anfall i natt och antagligen det sista här på tenneriffa nu så totalt 2 stycken under resan har jag haft anfall.I dag är det näst sista dagen här på tenneriffa känns konstigt och var har veckorna innerst inne tagit vägen undrar man .
Men en bra resa och det har hänt rätt mycket positiva saker också med mig under resan som jag nu allt ska fortsätta att klara av .

1. Lära mig att hantera pengar har jag börja automatiskt med att skriva upp hur mycket jag har spara i hop som denna gång är det då
15/12 2018 - 15/1 2019.
Så det är roligt och spännande och se hur mycket jag har då spara ihop och använde under denna period .
Och ska nu fortsätta med detta också .
Så det här är något som jag har börjar smått lära mig att och vill kunna hantera också .
Över vinna över min dyskalkyli också och göra det på mitt sätt detta ska jag klara av som sagt. :-)

2. Det är att jag ska lära in mig rutiner i vardagen men på mitt egna sätt och som hjälp medel till detta så har jag köpt 2 stycken weekly planer som den heter.
Man kan själv bestämma från start datum till slut datum också.
Alltså då för min del period vis o det som måste göras. :-) blir då datum vis som exempel dammsuga eller putsa av något skåp och då det max 2 - 3 datum varje månad också. :-)

Så det här är mina 2 punkter som nr 1 innan jag lägger in mera punkter i agendan som start o slut ett tag fram över.

Annars i dag vart på stan och handla hem såna här tros blöjor som är för mina kramper som i natt som exempel så väldigt bra var dom och tyckte att dom gjorde sitt också.
Men det är såna här det ska bli som ser mer ut som trosor väldigt diskreta också är dom o behagliga att ha på sig också.
Sen till stranden för att möta upp mitt lilla hjärta och mammsen tog en kaffe innan man bestämde sig för att göra något .
Valde stranden i dag och blev helt röd i ansiktet och bröstet också.
Så stannade där ett par timmar också , i den gassande solen också
Och sen hem och mamma köpte pizza på vägen och efter det fick mitt lilla bada och sen min tur att duscha också . :-)
Och sen ringde kompisen och sen packa om i min resväska och väga den så man har det mesta undan gjort också.
Så annars vart lugn dag har det här.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards