Alla inlägg den 17 januari 2019

Av anonym anonym - 17 januari 2019 22:00

Sista dagen i går här på tenneriffa och middagen igår hos våran bekanta där också.
Och ur gråa moln och regn när som helst också så klart.
Men kom hem och jag satte i färglägga i antistress boken också en stund gjorde om i resväskan lite också.
Och sen på kvällen kom ett rejält ösregn också mysigt.
Men i dag kom man upp halv sju och trodde att jag skulle dö men allt gick bra ändå tur var.
Hämtades halv åtta och sen en till tjej också på ett annat hotell .
Sen meddelade han att kommer köra en annan väg här till flygplatsen också för att slippa morgon köer/trafik och det blev rena mardrömsresan också upp i bergen och kringel kroks vägar så det slutade med att älsklingen blev åksjuk och kräktes också så klart.
Mammsen illamående också så klart vet hur det blev med hon som satt bak i bilen men jag klarade mig .
Tog lite bilder också från hemska bil färden kunde ej motstå plus bild på la gomera också så klart roligt och se var det också . :-)
Men sen kom vi äntligen till flygplatsen hann typ checka in och sen köpa 3 mackor och vatten och sen till gaten och transport bussen också så klart.
Tror det var första transporten till flyget också men gick bra och det första man såg utvändig var smurfarna och sen fotspår i kabinen.
Flygresan till Bryssel var så där bråkig inte ville sitta still eller nånting .
Men sen med Nicke nyfiken så gick det bra också så klart och ända till Bryssel för att byta plan.
Och hann gå på wc.n och sen äta och sen till gaten till Bromma.
Och själv klart bråka igen bita mig armen så jag sa att byter plats så blev det tyst också .
Eftersom han somnade sen efter att sa att han inte får bita skrika .
Då somna han tur var och fick ta hjälp av personalen för att få ut vårat bagage och in till hallen för hämta bagaget på bandet våra 3 väskor var dom sista o så stanna bandet.
Gillar inte Bromma flygplats tyvärr inga fatet alls eller nånting .
Men sen hämta min farbror oss och skjutsa hem oss tog ungefär 15-20 min.
Mitt hade vaknat och ville leka en stund jag ringde kompisen o sa att nu var vi hemma och berättade om resan o hur den hade gått.
Sen gick jag och la mig.

Och la gomera man ser på sista bilden .
Då förstår man hur nära tenneriffa o la gomera är. :-)

Av anonym anonym - 17 januari 2019 00:05

Sov gott i natt och speciellt när man inte har behövt ha på trosblöjorna nu denna natt.
Men i dag blev det att packa i stort klart allting också.
Så vad man gjorde efter frukosten än att slänga på sig kläderna först och sen jaga mitt lilla troll också för att få på sig kläderna också.
Så fixade resväskan som nr 1 och sen där efter kabinväskan eftersom jag känner mig så osäker om jag ska lämna den i bagaget eller inte om den ska med i kabinen blir att fundera tills vidare.
Men vi packade och klädde på oss och gick ut på en promenad ner till hamnen och åt lunch där en sista dagen i dag och efter detta så blev det att ordna en till resväska ändå och vi hittade en jätte fin kabinväska och mitt lilla troll ville ha en annan väska så han var arg en stund också.
Men han var duktig på att släpa den med långa handtaget och inte inte förkorta denna .
Och sen hem mammsen ville forsätta med packningen så då valde jag och lilleman att se mr bean och så somnade jag en stund men behövligt .
Och sen sista middagen hos våran bekanta i dag när vi lämnade det vi låna här under tiden här.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards