Alla inlägg den 18 januari 2019

Av anonym anonym - 18 januari 2019 23:48

nu är vi hemma igen och sov så gott i natt också och hade visst snarkat också hade man.😂

och sen runt 08.30 kom mitt lilla ❤️ In och väckte mig också kom inte alls upp först  öppnade ena ögat och sa till ❤️ Att jag kommer strax och somnade om också på en gång så klart. 

men har sovit skönt och väldigt gott också hade jag.

det kändes samtidigt ganska udda att vara hemMA och i snön höra svenska när man vant sig vid spanska .

och vissa ord började med förstå också. U så klart.

 

1. Bolsa - påse/kasse

2. Ola - hej/godag

3.adios - hejdå

4. Beiveno el om det var muceino blev lite osäker på den punkten.

5. Feliz anvidad. = god jul

6. Feliz fiesta = god fortsättning

7. Zinko - noll

8. un, doss,tres, quartro-1.2.3.4

om minns rätt men 6 ord är ju inte alls illa alls måste jag säga också och mer ska set bli.👍

på morgonen blev det frukost och hade verkligen räddni gen också med såna här kaffe shots från Lidl som jag haft fått av mammsen och som jag hade sparat också så man fick kaffe på morgonen med mjölk.

och sen kom min kompis också som kom till tenneriffa hit och hälsa på också.

gick ut en sväng solen var framme också på tenneriffa regna det när jag tittade på vädret och dessutom runt 17:00 i temprarur .

men annars har dagen har vart bra kallt men som.

kompisem stannade på middag och berättade för honom hur mitt lilla var för kompisen .

berätta hur mitt ❤️ Var och han trodde som vi eftersom trollet  trodde att vi skulle lägenheten på teneguia när vi gick förbi där och sen lite snopet för honom när det ej var så  sa varje gång gå till ett annat hotell också varje gång så detta var nog inte så bra tänkt tror jag som mammsen o kompisen också trodde.

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards