Alla inlägg den 20 januari 2019

Av anonym anonym - 20 januari 2019 22:45

halloj på er!

anländet Helsingfors och känner att i dag kommer det allt bli en rolig dag efter det jag gjorde igår som sagt medan vi satt och tog en kaffe och det var att ta kontakt med min syster och frågade om hon ville ses som hon också ville göra också.

så i dag fick vi en riktigt trevlig dag med henne i Helsingfors tog en fika och sitta och pratade lite också  innan man fortsatte.

tyckte om den här killen som jag hänger ihop med i andras ögon då.

Men tog med oss till europas största köpcentrum också gjorde hon också.

Så shoppade lite presenter till mitt lilla   så bara hoppas på att han blir glad nu för detta också.

som är 2 olika dinosaurier en sort som syrran valde och sen en som fanns på båten gjorde den.

 

och åt buffen även denna gång på hemvägen också  och insett hur äckligt det är att äta  buffe 2 dagar efter varandra också.

tror vi fick något måltidspaket också för detta.

och aldrig mera.

Köpte presenter till syrran också som var dusch creme och en kropps lotion också som hon blev glad över också så klart.

Men hon såg så pigg och glad ut och i helt annorlunda form än jag sist såg  henne också.

Så bestämde oss för att ses till nästa kryssning också och hoppas att hon sen vill också forsätta så klart.


 

sist jag hade det så här trevlig inne i helsingfors på detta sätt så var det med sambon som dog 2012.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards