Alla inlägg den 21 januari 2019

Av anonym anonym - 21 januari 2019 22:45

Vakande i dag och kändes som att ma hade druckit massvis med drinkar med andra ord helt och hållet bakfull.

Och via kompisen så har jag sovit lite oroligt i natt också  minns bara att jag hade nån skumma dröm som sagt.

Men men helt slut i huvudet var men samtidigt en händelserik dag i går också med helsingfors turen också så klart.

 

Men var och tog en fika med kompisen på cafe bullen där vi ska ta med ett par smakbitar angående vårat företag så vi äntligen kan komma igång med detta också så klart.

och sen helt slut på dagen också var man så klart ,så i dag har man inte gjort så väldigt mycket lekt med   också har man.

och sen hämta mitt lilla troll också som var överlycklig också så klart.

så hämtade honom också sen på eftermiddagen från förskolan.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards