Alla inlägg den 1 februari 2019

Av anonym anonym - 1 februari 2019 23:45

sov gott i natt men kände ändå att jag hade lite efter dom tråkiga nyheterna igår angående på förskolan och just att min ❤️ Fröken ska sluta precis när allt började lösa sig för honom och hur glad han har vart sen han börja i gruppen.

och orolig nu vad som kommer att hända med honom.

sen mötte sur tanten oss i dag och ingen hitt alls han sa bara nej åt henne konstant .

och sluta med att han trädde på sin mössa över ögonen ända ner till halsen .

varför jag säger surtant är att jag inte vill lägga ut hennes riktiga namn.

men mitt ❤️ Avskyr henne blir tvärt och sur  är han ser henne  .

men önska det var hon som  slutade i stället än denna.

 Ettade för mammsen när jag kom hem igen och berätta för mammsen av vad som hade hände när jag lämnade. Honom På dagis.

och sen innan fortsatte med dagens planer och projekt som sagt.

som då blev 3 olika tårtor  strand tårtan heter beack on tenerife, sen dinosaurie tårtan som är själva födelsedags tårtan.och sista tårtan så där en kombo med mumintrollen och sen ödlan brevid som sist.

 

 

Av anonym anonym - 1 februari 2019 23:45

               

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards