Alla inlägg den 2 februari 2019

Av anonym anonym - 2 februari 2019 23:46

dejten underhöll mig halva natten med att behöva hjälp med sin tårta som han bakade.

mitt på natten då men jag somnade mitt i  samtalet i allafall.

men man hann äta frukost och duscha tvätta håret mm .

och dejten kom hit runt halv elva elva tiden.

och sen hade vi systersonen här också var kul och se. Sen kom lite av. Ina kusiner farbror och hans tjej också och min farbrors son.

och sen också min äldsta brors son kom  också  trodde faktiskt att han inte skulle det.

tårtorna blev en susce och speciellt dejtens tårta men skämdes lite jag fick höra att han hade gått också och blivit vegan som jag hade ingen aning om ;

men ska nu komma ihåg eller fråga runt först angående allergi eller nått annat .

men den var väldigt lyckad i allafall och farmorn var här också.

dottern kunde inte och sen pappan som vanligt drog sig undan  med att inte komma  det var inget som då förvåna mig eller som sagt.

men mitt lilla ❤️ Har vart på super bra humör hela dagen också Tills han ville lägga sig.

men en lyckad.

och känner mig grym

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards