Alla inlägg den 10 februari 2019

Av anonym anonym - 10 februari 2019 23:38

  dagens recept på middagen som jag och kompisen bjöd på i dag och dock visade vara ett recept som mammsen gör då och då och till er som har barn så  så är denna väldigt barn vänlig också .

men här är då receptet till denna kan man köttbullar korv eller vegetariska tillbehör med liknande  i vegetariskt val.

 

200 g valfri pasta

1 gullök

2-3 vitlöks klyftor

1-2 förpackningar krossadetomatrt

1 dl vatten

2 msk dijonsenap

1 tsk paprika pulver

1 tsk orgegano

2-3 dl vispgrädde

salt & peppar 

val fri riven ost 

 

hacka löken och fräs den pressa i vitlöksklyftorna och rör om.

häll i krossade tomaterna oregalitära, paprika pulvret och rör om det.

häll i dijon senap och grädde och låt puttra på låg värme.

låt pastan koka den tid som behövs enligt förpackning .

 

och när den är klar så häll över pasta och häll i tomat såsen ovh såsen måt osten smälta och är 

 

Själv valde färskpasta

 

 

Av anonym anonym - 10 februari 2019 23:37

dagen började bra mitt ❤️ Var på gott humör  när han väckte mig så gick upp och laga frukost till oss tog kontakt med gymm kompisen också eftersom vi skulle till sats Fridhemsplan på zumban 11:00.

så kill kompisen var här runt 09:30 tiden hann ta en kaffe innan vi skulle gå också.

mammsen blev sur tycker att man inte gör så mycket med honom mm fast vi leker med honom  hur mycket som helst.

passet gick bra nästa helg så var det en vikarie för det var premiär på nån föreställning som hon skulle ha.

ni som sett filmen anges Cecilia o flickan med huvudrollen i den så är det hon jag har tränar för så jag 

 Och kompisen vi bestämde oss för att  gå på bodybalance i stället att ha ett lugnt gymmpass i stället plus att det är en instruktör som jag känner hyfsat bra också .

så valde det i stället  då än att gå på något som jag eller instruktör som man ej känner till Blir alltid så osäker på vem det är eller har man gått tidigare hos henne r det svåra steg eller lättare steg mm.

annars vart hemma hela dagen har man lagat med visa sig vara samma maträtt som mammsen lagar men lägger ut det bra och barn vänlig  för er som har barn o behöver inspration på mat också är denna perfekt som sagt.

så lägger det i enskilt inlägg som jag gör när det är nått annat ämne.

och nu till det som fick mig att tända till på kvällen också  och inte direkt lite eller egentligen.

jag hade en kontakt på kik som tog kontakt med mig förra veckan den dag som vi skulle hämta hyllan men blev fast i trafiken på grund av punka.

bara för att det var en kill kompis som hjälpte  mig med få hem lådorna  så började han tro att han har rätt att gräva i en intima privat liv tror han har rätt att rota i känsliga saker som missfallet våldtäkten sexuellet ofredande också han överhuvudtaget inte har som man försöker lägga sig bakom hela tide på sina sätt.

hur dåligt det är att träffa en kille med grovt autism hur ansvarslösa dom är kan inte ta saker på allvar eller om man sen ber personen i fråga att låta en vara kan bara det 2-3 månader. Och behandlar folk illa.

när pappa dog så då  efter den personen fick veta dettA så har bara skämta om det  och som är så respektlöst det bara kan bli .

och sånt här ingen med den idioten att göra som trodde vi hade haft sex medan bärgningsbilen kom för att hjälpa oss.

så slutade med ordet blockering på Kik för jag fick nog till slut.

 

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards