Alla inlägg den 12 februari 2019

Av anonym anonym - 12 februari 2019 23:00

sov hyfsat bra i natt i allafall trots förkylningen som jag också nu har men som dök kändes lite bättre i dag angående halsen också .

lämnade ❤️ På förskolan märktes direkt att det inte var något som passade honom nu. 

Så fort hon kom för att säga god morgon så undvek han henne t o m 😕.

så började dagen också tyvärr men snabbt att lämna honom ändå gjorde detta.

mammsen bestämde sig för gymmet medan man själv kände en aning fusk eftersom jag hade sett fram emot zumban i dag och så kom detta nu så avboka och sen när passet började så bokade jag på nytt till nästa vecka.

men gick ut och en snabb visit till Ica maxi handla lådor med små förvaringar för små saker i. 😊

och sen prata lite med dejteN på morgonen också en stund och bestämde nu att ses på torsdag i stället då.

så bara hålla tummarna på att man är bättre  till torsdag i allafall.

kom hem från maxi och sen starta med mitt skafferi eftersom det behövdes ordna och satte i gång Stig dammsugare också undertiden jag höll på med detta också som sagt .

men sen snabbt och hämta mitt ❤️Som gick snabbt och smidigt också snabbt hemma denna gång.

och så kom kompisen och på kvällen började jag känna mig mer och mer snuva och RösteN blev lite sämre men inget att göra åt precis dricka te vad mer kan man göra än att dricka mycket te .

sonens gudmor hörde av sig ville ses men nu sen. att jag stannar hemma i morgon  så ingen får detta skit.

 

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards