Alla inlägg den 13 februari 2019

Av anonym anonym - 13 februari 2019 23:39

orkade knappt komma upp ur sängen i morse  somna tidigare till och med natten mellan tisdag - onsdag än vad jag annars gör helt ärligt.

min hals är dock bättre  i allafall lite åtminstonde men dock blivit så snorig och man nyser konstant också helt  det kliar också då och då .😕

och efter mellanmålet ännu en gång  illamående fick dessa kräk reflexer så var bara att  lägga sig en kiten stund o vila  nått med min förkylning är nog lite febrig också tror jag.

och pulsen är lite högre än vanligt också så klart .

plus en energi som gör att man bara orkar gå till Ica maxi och sen tillbaka också och inget mer om man ska ut den sträckan är det man typ orkar .

Mitt lilla ❤️ Skulle till talpedagogen i dag  jag kände galet risig för detta så  jag stannade hemma .

eftersom jag har fått lite gnäll om att det stinker svett i från mitt sov rum och mammsen trodde det var gymm väskan så bestämde jag mig för att undersöka om det gick att tvätta den hittade 3 alternativ och valde det ena  så hoppas det funkar.

var att tvätta denna i maskin med lite mera tvätt pulver och  och sköljmedel som jag gjorde.👍

sen var man slut efter denna procedur också  så drack te skrev i dag boken är på den 3.e nu  .

sen kom kompisen vid 15:30 satt och prata innan en stund och vad för mat man kommit fram till också eller bestämt för .

min dejt hörde av sig skulle jobba i morgon så undra om kan kunde ta det nästa vecka i stället.

passa på och berätta om förkylningen så var lugnt.

men gick en runda till maxi handla en snabb sväng.

sen hem och sen kom lilleman o mamma efter 5-10 minuter.

berätta hur det gick på Bvc o vad som gjordes där och återbesök i april .

vill inte gå in på vad det handlar eftersom det är min son om det inte har med förkylning att  göra så ör det ok men inom hälsa mm  så jag ej upp.

så det får ni respektera i allafall.

annars en lugn kväll har varit  i morgon dammsuga gymmväskan eftersom det lite vita prickar från nått  under tvättens gång också.

men annars bara nysit och snutit mig  mindre hosta också tur är också.

i morgon ska försöka lägga en bild som jag köpte igår  också det är en ganska udda historia ena produkten nöjd med och sen den andra produkten känner jag lite så där väldigt tveksam / fundersam/misstänksam åt och vet ej om jag  vill ha det som jag är lite fundersam över.

men andra produkten känns bra.

men tar detta i morgon.

men nu en kopp te och sen bara att ta det lugnt resten av kvällen också.

förutom snora o nystit mig och Snutit mig 🤒.

så har min dag vart.

bara tvättat 3 om gångar och sen skrivit dagbok och om saker jag vill allt hålla privat För allmänheten och här hemma också så klart.

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards