Alla inlägg den 16 februari 2019

Av anonym anonym - 16 februari 2019 23:58

kompisen dök  upp runt 08:00  08:30 det kändes väl lite pö om pö helt ärligt.

jag var inte helt vaken ännu eller efter frukosten i soffan med mitt lilla ❤️.

kokade kaffe vatten till honom egna mackor hade han med sig också , så gick jag till hörn rummet satte mig i soffan ich tog det lugnt en stund.

och jag höll på att somna ett antal gånger också så det var en aning för tidigt att kompisen vara här egentligen också så klart.

men sen Kom ett sms av mammsen senare så då var man vaken i allafall också .

så fixade jag också en frukost till henne och sen kom mitt ❤️ Och sa att han ville i parken sa att det vi kunde detta med min älskling också.

men var i parken ungefär en timme totalt var detta också underbart väder också.

sen fick jag lite napp på angående min resväska och blev super glad också så klart.

precis som på den. Som var mammsens väska gick snabbt åt också såldes innan vi gick ut. 

Hemvägen så då ringde min näst äldsta syster som hade hört om våran kryssning och som undra IM kunde åka tillsammans eftersom hon vill bort från sin kille som är ett måste till detta.

så gjorde upp att ordna en hytt till syrran/hennes son men han åker med hem.

så detta ordna vi bara drickandet man är orolig för hur det kommer att gå.

är orolig för detta vad som händer .’

men det här är bara nyttig för att komma bort ett tag. och tänka på andrA saker än den människa. 

Men ordnaa biljetterna och hytt till dom.

och sen göra det bästa av det hela på dit resan så det blir hyfsat bra för henne .

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards