Alla inlägg under februari 2019

Av anonym anonym - 9 februari 2019 23:00

vi var och körde en stund kondition på gymmet i dag och det kändes ganska udda också och plus att jag blev lite fundersam i det hela också.

för 3 år sen så träffade jag en kille som jag träffade tyckte mycket om blev t o m charmad av honom på nåttvis också som sagt.

plötsliy bara bröt kontakten med mig så man blev ett fråge tecken plus att han var skyldig mig pengar också så klart.

hör av sig 3 år senare och bad om ursäkt lovade mig att jag skulle få tillbaks pengarna också gjorde upp att ses också så klart  som jag så ställde upp på.

efter gymmpasset hade han ännu en gång stängt av mig så man blev irriterad på det hela men kände på mig att den här killen kommer att höra av sig förr eller senare.

och det var det som hände i dag så får man se om det blir av denna gång  på tisdag efter gymmet gjorde vi upp sen ringde på kvällen ett långt samtal också.

så tog kompisen hand om mitt lilla ❤️ Under tiden .

men det uddda var att jag och kompisen hade diskution om denna kille och det här med att stänga av o sen höra av sig senare Angående månader.

kan erkänna att jag är intresserad av honom och tycker mycket om honom men hur vågar man nästa steg om den här kille. Håller på så här funderar jag mycket på också vill inte ha nån som får dör sig saker som sagt.

när då sist sågs höll man på att hamna i säng också😳 .

sen dess så har jag haft svårt att hitta nån som passar mig eller få mig att bli intresserad också.

förutom den här som lyckades charma mig  så man får se han ville visst ha en ny start så får se Kändes det som.

den här kompisen som är här och chillar varje jag känner jag bara mera kompis  med  vi är väldigt lika också  då och då känns som syskon.

 

 

Av anonym anonym - 8 februari 2019 23:51

 

Emammsen väckte mig så man nästan tjutig.

men kom upp drack en kopp kaffe blev det .

jag var På dagen och köpte 2 munktröjor som passar ihop helt underbart material på byxor o tröjor och ville ha mer av detta också.

medan mammsen drog till gymmet en stund .

Av anonym anonym - 7 februari 2019 23:53

mysande med mitt lilla ❤️ En stund innan vi kom upp från sängen och kom upp.

så hade mammsen ,något ärende som  jag sen tyckte var ett ända  stort skämt när hon berätta .

ni som inte vet  så sen 2014 eller mitten av 2”14 och efter vad jag upplevt så ändra jag på mig dock så man tåla sanningen eller inte upp till var och en men rak på sak det är jag bara gilla läget.

vi  kan kalla dessa personer/ personerna den falska till och börja med o berätta om tidigare.

vi börhar så här allt gick bra att lämna ❤️ På förskolan i dag och någorlunda lätt också var det pratade lite med av fröknarna också och gick hem sen.

och då var mammsen som en hök på mig så man nästan började känna mig trackaserad t o m.

jag blev upprörd på den falska för jag har bett honom att låta mig vara och inte äns höra av sig till mig alls eftersom han har vart en sån ful fisk av sig och falsk och oärlig också .

plus att om någon ber om att få vara i fred så då ska man allt få vata det också.

ena personen inom den klanen har jag smått börja tycka är ok men ingenting annat än detta så kommer detta förbli också.

men efter den här perioden när jag bodde hos person falsk hur jag blev behandlad ännu en gång så jag drog till exet utan att säga hej eller tack eller något annat  packade bara sakerna och drog .

först för en massa bara skämt om min pappa  som jag inte tyckte alla eftersom jag anser att man inte ska göra eller man ska närmare respektera dom som har dött  som min pappa gjorde.

och person falsk då tar man inget på allvar detta vet ej vad typ det är.

och sen hamnade jag på sjukan och tyvärr .

 

 

 

Av anonym anonym - 7 februari 2019 23:15

  dagens mat dock rester från i går  med lite mera smak på såsen och i dag blomkål i stället än broccoli som i går.

 

lax filéer 

2-3 cremefraiche

1 nypa salt

lite svart peppar

1 citron

1 citron rivet skal

2-3 msk senap ( beroende sort på senap.

 

tillbehör:

1 blomkål

4 medel stora söt potatisar

 

lägg laxbitarna i en smord ugn form

salta o peppra lite .

ställ in i ugnen i 200 grader c:a 10-15 minuter.

rör ihop såsen och smaka av .

koka sötpotatisen och blomkålen 

ta laxen ur ugnen och häll bort vattnet från sötpotatisen och blomkålen.

 

och om man vill eller testa andra grönsaker så gör det.

jag provade bland med i dag.

 

 

Av anonym anonym - 6 februari 2019 23:45

inte alls svårt att få på lilla ❤️ Kläder och lämna honom  så antar lite extra körlek av fröken som ska sluta.

sen hade tänkt gymmet i dag  efter att våran bekanta hade gått men sket sig tog henne tre rimmar att komm över också . 

Så det blev att stanna hemma nu  i stället så.

så höll dom på att ploga på gatan och undan en massa snö el massa högar.

sen hämta ❤️ Och den här killen också med bilen så åkte vi 

kom rätt väg nu men då hittade man gatu nr som vi skulle till så snurrade där ett tag tills att man kom på rätt adress och gata också.

men fick i allafall hyllan och jag tog dom vita lådorna till  min vita hylla ( lägga upp en bild ska jag på hylla 1 som jag gör i ordning nu.

så killen hjälpte mig medan jag bjussade på mat som tack för hjälpen kändes inte mer än rätt eller helt ärligt också så klart.

sen ordna upp lådorna också så klart också .

och sen bara en lugn kväll har det varit tycker jag dock har haft ganska mycket gaser i magen tyvärr.

och sen beställt en termometer till Natural cykels också som jag bestämt mig för att testa.

Av anonym anonym - 5 februari 2019 23:45

mitt lilla ❤️ Kom in i dag och väckte  han ville se mr bean och han skulle inte gå till dagis i dag eller .

men sa som vanligt att dagiset är stängt i dag som han, nu mera säger.

men utvecklingsantalet gick väldigt bra och mycketpositiva saker berättade den fröken som han har just Nu.annars tog man detta 😊 Och när man kom hem igen så mailade man till chefen för förskolan  så bara att invänta svar nu på vad hon säger eller hur man ska lösa detta också.

men sen efter detta så hem  och tog det lugnt kollade på gymmet och på passen så klart . 

Men dom flesta var redan fulla och speciellt den som jag hos på tisdagar också  bara invänta kommaände pass också.

satte i gång Stig dammsugare också så fick han hålla på och dammsuga .

sen kom kompisen ockfå  eller vad man nu ska kolla honom eftersom vi ska hämta hyllorna i dag och den här  hyllan  kompiE fick denna stället och jag valde att ta dom 4 lådorna som jag ville ha🙂.

vi kom i väg och vad händer först där vi skulle av blev det ej av och sen när vi kommer till norra länken och där vägarna går åt var sitt hål så blev det så man ta och sblev väg assistans hjälp mm blev flyttafe i stället och blev sittandes där en stund tappade humöret också till och med.

men kom till slut hem men ganska grinig.

 

 

Av anonym anonym - 4 februari 2019 23:30

 min lilla älskling väckte mig i dag och har märkt att han har börja må lite sämre igen tyvärr i morse ville han att jag skulle sätta igång Nicke nyfiken och laga frukost till honom som då skulle vara smörgås med aioli och kokt ägg med mjölk, dock kände hur onr det gjorde när han sa att han inte vill dagis.

   

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards