Alla inlägg den 9 mars 2019

Av anonym anonym - 9 mars 2019 23:25

i dag Började dagen så underbart bra måste jag säga att det gjorde också .

sov gott hela natten från jag somnade tills att jag vaknade också som sagt Utan att ha vakna till som har hänt ett par gånger också denna vecka tills jag f7ck några tips och råd.

men det bästa var hans sång igår måste jag säga att det  gjorde med Bruno mars låt you so are beautiful så att jag smälte helt ärligt.

så i dag blir det att ses första gången också.

men har redan fallit för honom han känns så rätt också och vet att mitt lilla ❤️ Kommer att tycka om honom också så det känner jag på mig.

jag var i dag 2 timmar på gymmet och hade all världens energi också som jag inte haft på evigheter eller.

efter att jag hade prata med denna eller träffa eftersom då har man mer informationen och kunna säga ärligt också så klart.

så han var här vid halv nio tror han var mer nervösare än vad jag var i stor sätt.

alltså helt ärligt så den här personen är ett wow hur mysig snäll go fin person också.

han känns rätt och  så rätt man bara kan bli han har ju gjort mig så lycklig dom här dagarna och må så bra  också så klart.

och det här är allt försa gången jag bara går fram till någon och bara kysser och kramar.

men kände sen att fe behövde veta om vad som hade hänt också få han skulle få klart för sig för sista vad som har hänt och varför jag är så lycklig och glad mår bra .

så berättade för honom också och sen kändes det som en befrielse också efter detta sms också så klart och att det var nån tyngd som bara släppte en stor sten från mitt hjärta också så klart.

han blev skit sur också som sagt också men kände att det är inget att bry sig och inget som jag kommer att göra eller ingen orsak eller.

kommer skicka en viss liten summa för telefonen tills att den är betald som sagt och. Samma sak med datorn också det man har till någon kan aldrig ta tillbaka det som man har gett till någon eller.

det är ypperst barnsligt också som sagt.

men hade nu en myskväll och sen en stund med systersonev d

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards