Alla inlägg den 12 mars 2019

Av anonym anonym - 12 mars 2019 23:21

mitt lilla ❤️ Väckte mig  inte i dag som kändes väldigt udda också men samtidigt vakna av mig själv  också  helt otroligt gick bra åt frukost  när jag kom.

och sen var jag väldigt nervös över att att jag inte skulle komma med på passet också så klart.

men det hade jag gjort som tur var också .

lömnade trollet på förskolan gick hem drack en kaffe 8xh sen bestämde mig för att att gå till gymmet tidigare som jag gjorde också kör nu mera 2 timmar också blivit så motiverad sen jag började med systersonens diet tappat 2,7 kg under en vecka också.

och sen började zumban och när hon som vikarierade som annars har på söndag så såg man att hon blev glad när hon såg mig att jag var med.

och inte bara det eller så kom min älskling dit också och väntade på mig också var en timme i förväg där.

till och med en timme i dag för också som allt stackarn trots att jag sa han kunde vara en halv innan passet slutade.

och sen var och handla en sallad på coop så ville han se nått avsnitt glömt vad den heter så längesen h.

myenTyvärr.

men åkte hem till stört mysig område och blev het till med mycket plus också i sängen också var det.

säger bara mys om jag har yngre läsare så respekt för er.

men var trevligt och var hemma vid kvart över sju.

var jag.

och sen under kvällen ändrades statusen på Facebook också så klart.

till förhållande också hade gissa på det.

men smälter verkligen för honom gör jag och har aldrig i mitt liv fallit för nån så snabbt.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards