Alla inlägg den 15 mars 2019

Av anonym anonym - 15 mars 2019 23:36

vet inte vad jag ska säga om den här dagen innerst inte både bra och dålig det är vad jag kan komma på.

lämnade mitt lilla ❤️ På morgonen på förskolan som vanligt så började regna också  var ju typiskt eftersom jag skulle till gymmet också .

efter mötet med samma människor som härom dagen och det gick bra också även om man får sitta där och känna sig som ett fån  nör man inte kan svara på saker som ställs också så klart.

och sen inte nog med detta så hörde härmapan av sig  också så att man nästan bara sa suck åt det hela också och varför märktes att han försökte såra mig göra mig ledsen och sur sa rätt elaka saker om lilleman också som gjorde mig rätt arg också eftersom det är mitt lilla ❤️ Och acceptera detta inte.

han är som sagt svartsjuk/eller avundsjuk för att jag har hitta min älskling .

eftersom han  har trott hela tiden eller behandla mig som att man hade vart i hop och typ berätta om  som man hade vart i förhållande som vi aldrig nånsin har vart och tjats och hållit på gått för snabbt fram mm.

och sen dök den här killen från ingenstans  som gjorde mig stört kär också nästan på en gång skicka blommor till mig mm .

och insåg hur lycklig jag var och bra jag mådde också så klart .

så vi har då bråkat en hel del också så klart  via and också så klart.

och berätta det sen 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards