Alla inlägg den 20 mars 2019

Av anonym anonym - 20 mars 2019 23:15

i natt så bröt min mens ut 😕 men hade mina misstankar redan igår om att denna skulle komma nu också kanske också slutar till kryssningen också hoppad jag på som sagt man vet ju alldrig.

mitt lilla troll kom och väckte mig i morse så lekte med honlm en stund också innan man klev upp också.

och lagade frukost till honom som han ville ha.

det första han sa till mig också var mamma du måste upp nu och drog av mig täcket så var bara att kliva upp och ta på sig tofflorna.🙂

skickade ett god morgon till min älskling så fick man se när hans svar kom också.

skulle annars bara kännas tadkigt också som sagt om jag inte gjorde det den här älsklingen är vetkligrn en som har gjort mig lycklig till max.

lämnade mitt lilla ❤️ på förskolan och sen hem satte mig i köket och skrev några sidor i dag boken också och då kom världens mensvärk också inte haft denna värk på länge eller precis.

så bestämmde mig att vara hemma från gymmet och bara ta det lungt vila så mycket det går så klart.

sen blev jag dålig i magen också så klart som också fick mig ganska tveksam också till att gå till gymmet då också.

men i morgon har jag zumban vid sats hötorget.

förhoppningsvis att mensvärken är bättre då.👍

annars en lugn dag i dag hade det varkt ickså rjafs på morgonen angående om härmapan till kompis som sagt.

det är inte mitt fel att han uppfostrad på ett sätt som jag alldrig hört talas om att typ bara killen som skulle betala allting och inte tjejen lät galet i mina öron eftersom det typ är 50/50 för båda.

och att känslosam person med att bli snabbt kär och hoppas på att det är ömsomt från ansra halvan detta gör men medan den med är känslosam har otur.

så detta tyckte mamma tyckte var mitt fel

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards