Alla inlägg den 31 mars 2019

Av anonym anonym - 31 mars 2019 23:45

hade mys stund med lilla ❤️ i dag  på morgon som kom och la sig i famnen på mig dock gnällde att jag somnade till också och får höra dessa 2 mamma du sover eller det andra måste du sova .

sa att jag drack kaffe och att jag pratar så att jag är vaken så ❤️ kan hålla sig lugn.

men man lekte en stund med honom också tills att mammsen vaknade och ville ha frukost som hon då fick sen och var glad..

Men annars en lung dag här hemma och en powerwalk på 2 timmar också😊.

hade pojkvännen här också var mysigt kollade på en film.

 

 sen kom den här  natt jours människan vi kan kalla henne för d.l vill ej lägga ut hennes riktiga namn eller sätter detta som namn (heter nått annat egentligen).

vi satt i köket jag systersonen och d.l och pratade när det plötsligt kom ett sms från killen som hade skicka en bild på en strapon sexleksak som fick rätt chockade mig rätt bra också.

Trodde jag skulle gå under jorden helt ärligt också när den bilden kom och undra vad jag skulle tycka om att ha en sån.

Som gjorde mig förbannad eftersom jag vill ha äkta varan om man ska ha intim stund och inte med nån fejkad substitut.

För mig är dessa sexleksaker mer som en lite krydda på sexlivet till förspel men inte att ha intim stund med det gjorde mig upprörd .


Av anonym anonym - 31 mars 2019 23:45

   

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards