Alla inlägg under mars 2019

Av anonym anonym - 4 mars 2019 23:45

lämnade mitt ❤️ På dagis gick bra och smidigt också.

men jag hade svårt att bestämma mig angående med kompisen och om jag skulle berätta om hur mycket hans skuld blev på också satt verkligen och funderade på detta.

eftersom jag tycker precis som systersonen att hon borde få veta hur läget är angående kompisens ekonomi  eftersom hon frågade hur det var .

men sa först och främst till henne att jag inte är inblandad i det hela och inte vart eftersom det är kompisen själv som satt sig i denna situation för en gångs skull inte jag eftersom jag aldrig i mitt liv skulle kunna det eller.

tycker det är bara veder värdigt i mina ögon om man inte kan ha koll på detta  eller .

men bestämde mig att berätta sanningen att han har skulder pga att ha tagit detta till varje resa alltså kryssning  för att kunna köpa saker på båten och i Helsingfors sen flyg resan till tenneriffa  och saker där också mm trots att jag hade pengar mm.

så diskuterade vi om vad kompisen egentligen behöver ha  för hjälp också.

för att det är mer än ekonomi som Skulle behövas hjälp med också insåg snabbt detta som vi båda har insett och sen att  också att han inte är min typ av kille men att som kompis passar vi ihop Men dock inte i förhållande känner jag att det inte skulle göra .

men efter det här så bestämde jag mig för att ta tag med med mitt andra skåp med klänningarna också av vad som ska slängas och säljas och sparas också så klart.

har ju typ regna i dag också och snö blandat regn  också .

så valde detta i stället också   Men bra att få saker gjort också så klart .😊

väckte min dejting sida till liv igen också  vill nu träffa en barn kär kille villig att hitta på saker med mitt lilla ❤️ Och mig kunna komma med till tenneriffa och åka på kryssningar Också älska mig för den jag är och stötta mig när det behövs också så klart och tvärtom.

så kände nu att jag ska söka nu igen också som sagt och fick napp rätt snabbt .

verkar vara ärlig o seriös också rolig och prata med också tycker spännande person efter läst presentation mm.

 

Av anonym anonym - 3 mars 2019 23:27

jag vaknade av mig själv i dag förvånade mig och 10 minuter efter detta så kom mitt lilla ❤️  Och sa att dagis var stängt och att alla barnen var hemma från dagis i dag och ville ha smörgås  med aioli på och ägg.

Och mjölk som han fick  😊

men när man titta ut så regna det med blev snö det senare Innan gymm kompisen kom hit.

var ju zumba i dag  och det var någon vikarie också  men hon var duktig lite speciell  men visste vad hon gjorde bäst av allt var att hon visade grund stegrn så det gillade jag i allafall.

skit väder i dag snö blandat regn också var det typ hela dagen också och kallt.

kompisen fortsatte att oja sig angående det här med skulden mm som jag nu har fått en sån av smak av och ledsna trots att vi inte är ihop alls är inte änns attraherad av honom eller precis så.

och sen onyttig mat också i dag till och med 

men lekt med mitt lilla ❤️ Har vi gjort.

Av anonym anonym - 2 mars 2019 23:35

dagen började visst sov morgon lite oväntat helt ärligt också t o men kanske behövdes också så klart.

men underbart väder var det nu också så klart så det var toppen väder. ☀️☀️

vi väntade på kompisen jag och mitt lilla ❤️ Och han som jag inte dock är så glad på just nu eftersom han aldrig sa nått om skulderna eller. 

Är ju förbannad på detta också så klart Angående skulden som han har samla på sig utan att jag har veta om detta eller nämt nått om detta .

men vi var ute ungefär 2 timmar solen hyfsad varm och vinden kylig som  sagt. 

Men ändå behagligt att vara ute ett par timmar också . 

Väl hemma sen lagade jag scones till lunch och som jag. vet att mitt ❤️ Älskar också.

så det gick hem .

hade ett vidare allvarligt snack med kompisen eller en fortsättning på det hela.

 

Av anonym anonym - 1 mars 2019 23:26

blev en promenad runt fredhäll på förmiddagen i dag  som var skönt ända ja buga var då att jag fick inte i vristen i stället halv vägs så hoppas inte  på någon infektion eller precis .

Räcker med förkylningen som sagt i mina ögon som man har haft nu i nästan 14 dagar också.

men jag velade ganska mycket när det gällde gymmet  också så klart  jag har ju lova mig själv att träna varannan dag förutom mens perioden och sen när dansaerobics är i gång igen.

då blir det bara helgerna i stället men måndag - fredag varannan dag som sagt.

räcker med mardrömmen förra året som sagt i mina ögon tills kroppen allt sa i från också så klart.

sen ont i halsen hade jag också .

men bestämde mig sen till slut att ändå gå till gymmet egentligen en halv tinne men till en timme som sagt.

kompisen såg över lyckligt ut när han såg mig medan man själv kände ett sluck också Av detta.

men men tog min egna tid som lyssnade på min egna musik mm.

e

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards