Alla inlägg den 3 april 2019

Av anonym anonym - 3 april 2019 23:15

sov som en stock i natt och då riktigt gott också  tills att mitt lilla ❤️ komm in och väckte. ig  men som plötsligt började stor gråta också gjorde han 😕 ville ha vatten flaskan som han har och  kurade ihop sig mot min säng men sprang in till mammsen och sa samma sak till henne också henne och sa samma sak.

och  bestämde efter lämna mitt lilla ❤️ på dagis och det gick bra också så klart.

hem tog en kaffe käkade lunch just nu kokt ägg ledsna på yoghurt och havregryn.

och sen efter detta satt jag och fundera länge också på hur jag skulle berätta det här för min älskling angående om hans köp utan min medvetande ända som hade typ frågats var vad skulle du tycka om en sån här på c:a 18 cm men dock frågade mig aldrig om jag tyckte att det var ok eller om jag ville så det som gjorde mig arg bara srtt sexleksaker för att tillfredställa sig själv och eller bara som extra krydda på det hela men inte som substitut.

och detta har jag nu fundera på dom här dagarna med lite tips och råd  från lillemans gudmor och några vänner som står mig nära som haft samma åsikt som jag om detta och då bestämmde mig för att nu ta upp det här med hur jag kände och hur jag tog detta också så klart.

och vilken sten det ramla när när jag berättade eller skrev till honom om detta .

om hur chockerad jag blev och skrämd och hur på sätt jag ser dessa leksaker också och om jag ska ha en intim stund så vill jag ha äkta varan och inget substitut till detta och sen om min erfarenhet av dessa sexleksaker sen tidigare och att för mig är det bara en krydda på sexlivet som sagt. 

plus att det inte var längesen jag beställde till nya för att min hade gått sönder men för privat bruk är detta och när man är ensam hemma så klart. 

plus att kunna ha med sig sommar villan om det är nån rastlös dag så klart. 😊

 

 


Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards