Alla inlägg den 19 april 2019

Av anonym anonym - 19 april 2019 23:45

natt vakten var här och höll koll efter obemannat 2 dagar och då kom anfallet väldigt tidigt också klart men så som jag tror är att jag är halvt vaken och har koll med ena örat också i fall om nått skulle hända också så klart kanske  inte eller litar på dom på det sätt som man allt ska ta också.

har i dag lämna mitt lilla ❤️ på förskolan sista dagen innan påsken var detta också önska att jag vetkligen visste varför han säger varje dag dagis stängt och när man säger att det är stängt blir han på bra humör för delen.

men det gick bra att lämna honom och inte många bRn där eller i dag var det .

men när jag kom hem så hade tänk en promenad så blev ej fallet och sen börja skriva i hop min reslista också så klart.

sen uppdrag av mamma att laga en morotskaka efter ett recept som hon hade hitta också och som tog mig halva dagen så klart också.

men kändes inne bra för den delen så att man  fick baka en överaska fram för mammsen och lilla ❤️.

sen när denna var klar så började att packa det som skulle med plus duscha också tvätta håret för den delen så det var gjort kanske på båten i morgoså kom systersonen hit också 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards