Alla inlägg den 20 april 2019

Av anonym anonym - 20 april 2019 23:45

det blev en trevlig resa även om jag känner stt det var förkort för min del men gjorde denna också för att jag ska vänja mig inför sommaren så klart också blir detså kommer väl kanske bli 1-2 kryssningar till som sagt.

själva resan var trevlig men tyclte det var jobbigt att   man satt där utan pengar på hemvägen och som man fattade knappt vad som hände.

skulle bland annat betala en drink men det gick inge helt plötsligt så begrep ingenting alls .

men det ända som var det jobbiga var att man var i hytten typ hela dagen kändes det som det kommer jag inte göra för dom kommande resorna i allafall det är en sak som är säkert.

men var helt slut i dag i allafall och helt trött också  kände jag även om man redan hade sovit typ halv dage. helt ärligt.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards