Alla inlägg under april 2019

Av anonym anonym - 26 april 2019 23:30

vaknade knappt  när h.l väckte mig  men kom till smut upp i allafall  låste upp dörren  så hon nunde åka hem och sova om kände för detta.

och jag kröp ner o bädda in mifg jag läste nyheterna kollade mailen så vaken vad absolut med dock seg men inte så att jag somnade om precis som mammsen trodde också att jag hade gjort.😯

ganska löjligt i allafall av henne tycker jag också att detta var av henne inerst .

men åt frukost med lilla ❤️ så fick han leka en stund också innan man skulle till förskolan med honom  och det gick så där också så klart.

sen hem hade lite ont smalbenen dock inte som när jag skulle gå runt karlberg stadshuset då när jag fick avbryta o gå försiktigt hem i stället .

skriva till tidigare pt och fråga om tips,råd som sagt.

och sen senare så kom mail av den här killen också  märks att han är intresserad av mig och märks att han vill ha mig som gjorde att jag valde att ställa lite frågor till honom  men det betättar jag senare om som sagt.

men herre gud vad han är söt snygg gullig grymt fina ögon har han också hur fin som helst.

är på väg att falla för honom men vill ändå vänta ändå vill jag och det andra är att jag får träna upp min engelska med honom som är bara är bra för mig vissa meningar har jag fundera på hur det stavas eller hur man skriver ihop vissa meningar som att man skriver rätt.

men han känns så rätt på mågotvis så fort han vart klar mef i allafall vad han sa men ska inte hoppas för mycket eller men lite allafrrerr med tanke på jobb hat så får se.

 

annars bar tagit lungt och en lugn promenad också.

Av anonym anonym - 25 april 2019 16:01

sov gott h.l väckte eller om jag drömde om ett god morgon  av att någon sa detta .

och som vanligt la mig i säng så att mitt lilla ❤️ fick klättra lite få upp mig också 

upp och  käka frukost och se svara på morgon sms.et av en kille jag börjat prat med så får se.

Av anonym anonym - 24 april 2019 23:45

sov riktigt gott natt utom ordenligt skönt närmare.

mitt lillla ❤️ började hoppa på mig på gott humör  gjorde han 😊.

hade hunnit äta frukost före mig också yoghurt denna gång och inte gröt som han verka ledsna på också.

han klädde på mig och gick med honom timl dagis med honom.

bsjäv bestämde jag mig för ta gå en lång promenad så laddade ipp mig vatten flaska sen mobilen upp ladddad  joch så  för att komma ut 2-3 timmar.

men det gick inte alls närmare tvärtom måste jag säga att  detta gjorde .

kom ner till lindhagens gatan började dock värka i smalbelen.

så tog försiktig hem.

Av anonym anonym - 23 april 2019 23:03

åkte ut i dag till värtahamnen efter att jag hade lämna mitt lilla ❤️ på förskolan också som också gick bra att göra som tur var också. 😊

systersonen och jag bestämde oss för att åka den 10 maj för att se sean kingston tror att det är mer för hns del och sen också att för min del att se sean kingston och sen att träffa en kompis som jobbar på silja galaxy också så klart.

Av anonym anonym - 22 april 2019 23:53

dagen i dag började med att mitt lilla ❤️ farmor kom hit i dag och hälsa på.

längesen jag kände ett så här stelt möte också till och med.

jo förutom när det natt jouren kom så klart så var det ganska stelt i början när man skulle lära känna varandra sitta och prata med varandra mm.

var i dag ute i parken med mitt lilla ❤️ ganska kallt och kyligt också var det molningt var det också.

jag var väl lika kylig som vinden i stort sätt  men det var mer åt mammsen än någon annan.

efter allt tjafs om det ena till det andra anklagar mig för saker än att stötta mig  i stället.

och så fort jag säger något som inte passar så anklagas jag för det och bryr sig  inte om hur man mår snara sitta hos psykologen och klaga på det problemet som kan vara precis vad som helst.

bjöd sen på den sista biten av morotskakan som jag lagade till mammsen vid påsken eller samma dag som när vi åkte på kryssningen.

så var ff här nån timme umgicks med mitt lilla ❤️ och bestämde att vi skulle försöka få med dottern och hennes son nån dag innan sommaren. 

 

Av anonym anonym - 21 april 2019 23:45

sov som en stock i natt och var grymt trött också gjorde jag.

så knappt att mitt ❤️ fick upp mig till och med sxdå är man trött helt ärligt.

men Hade vart tjafs på morgonen med mammsen om det vanliga när pappa är på tal.

mer än det går jag ej in på precis eller varför jag sa si och så bla bla.

så drog till systersonen och hjälpte honom med att tvätta gjorde jag satt och prata också gjorde jag kände att jag då behövde detta också .

så har vart hos honom o dag och hjälpt och kom hem rätt sent i stort sätt men när jag hade lova honom detta så ska man hålla det får se om man hinner i morgon också.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards