Alla inlägg under april 2019

Av anonym anonym - 15 april 2019 10:10

vaknade i nån konstig drömm gjorde så knappast av h. l väckte mig tyckte att jag svarade med att ett ganska högljud argsint tyckte jag men behöver inte betyda  utan bara vaknade ur nån udda mardröm eller nån udda dröm.

tror till och med att man hade nån kommande orolig drömm men skönt att mammsen sa att man skulle komma upp.🙂

 det blev en gång.  promenad ny vart  10 - 11 grader Trålande och klart blå himmel.

sen bakade en tårta också gjorde jag chocklad/vaniljbotten innehåll var vanilj mousse  modell form såg ut som ett ägg.😊👍

Av anonym anonym - 12 april 2019 15:41

bäst att förklara när jag kollade på mig inlägg som jag skrev igår här var det en massa udda bokstavs kombinationer och konstiga meningar som när en liten mini ska lära sig att skriva 😊.

det är för att jag somnar mitt i jag reagerar inte på. är jag somnar bara att jag vaknar av det duns från telen eller om man tappar greppet om telen.

längesen jag skrev via datorn nu. 

Av anonym anonym - 12 april 2019 01:45

fredagen grymt trött efter anfallet kände mig nästan som ett lik när man kom upp .

efter lämnat ❤️ på förskolan så känze man sig helt död som sagt så hem och koka en kopp kaffe och sen la. ig på sängen spelade på mobilen en stund  8ch somnade med med luren i handen  .

så kom systersonwn in och fråga om jag ville hjälpa honom med målar produkter så han kunde börja måla i vardags rummet.

och blev jag ha blivit piggare av mig.

men lekte med lilla ❤️ på kvällen och annars tog det lungt och se. kom nattvakte. h.l hit också igen.

 

så var dagens fredag och hur den såg ut också som sagt.

 

lördagen så hade jag lite svårare att vakna via nattvakten också men tror inte så mycket på detta helt ärligt eller.😂😂

det blev i dag att tvätta fönstret men det kändes ändå skönt att ha detta gjort i och för sig så ska ej klaga.

men det var grymt kallt ute och sen var det mulet hela dagen också så klart så ingen större lust att gånut eller för min del .

och sen också att man blev seg fram för tv.n också när unge herrn ville se på sina dinosaurier också så slockande jag till men mitt lilla ❤️ var geanst där och väckte mig också.

så lördagen var tvätta fönstret/dammsugar dag för min del.

 

 

söndagen:

så bestämde jag mig för att ta en promenad runt karlberg efter att man hade kolla på morgon tv med lilöa ❤️ och nästa. somna till ett par gånger så att han börjase nästan hoppa på mig också så klart.

eftersom det var vikarie på zumban i dag så hade jag ingen större list att gå i dag nämligen för den sista jag var när det var vilarie var det som att gå en ny börjar kurs i grund steg och sen var själva passet inte alls som ett zumba pass i mina ögon.

ska jag gå på såna här saker så ska det vara vikarier som kaf vet vem det är och har gått hos tidigare också känns då lite mer tryggare också då.😊

 

Av anonym anonym - 11 april 2019 23:12

denna natt ett anfall sista anfallet var runt 15 dagar sen nu och nu i natt så kom detta också  och plus att vi inte hade nån natt jour här eller.

m tidigare anfallet var ju på förra månaden på kryssningen som jag fick anfall  nu före kryssningen kommande kryssning.😱🙂😂😱.

Men mesta dels bo för 2 saker är detta 😇 förppningvis också  också så klart.

annars lämnade mitt lilla till ❤️😱😕😕😄😃 till förskolan sen hem och snabbt göra mig i ordning också så klart.

åå och sen hade jag fått en ny tandhygenist också 😋.

en väldigt trevlig person lyssnade om mam hade frågor funderingar eller tankar om man kände för att man hade så kändes väldigt bra och skönt inte lika något negativt svsrt.

sen visade sig att vara lik en kompis i österbotten att vara totaö kopia på så innan hon först presentera sitt nm eflg än att inte läskigt dåå😊 mer lite.

väl hemma sen så somnade jag vid köksbordet 😯😯.

har ju sovit blanad annars vid köksbordet en gång när jag kom hemfrån tandhygenisten .

bestämde mig för en kopp kaffe också  gjorde fulingen med  att fuska med en smörgås och bara dog bort och måste sen ha sovit bort timme l eller 2 timmar i köket och sov vaknade av att man hängde med huvudet.

och så har det i stort sätt vart hela dagen i dag också så fort man bara kopplade av eller skulle göra nånting så somna man till.

Av anonym anonym - 10 april 2019 14:02

     

Av anonym anonym - 10 april 2019 13:59

sov jätte gott i  måste jag säga att jag tog och  gjorde trots nattvakten som jag kallar detta också.

men gick upp och låste upp för h.l så hon kunde ta sig hem också.

men kände att jag behövde bara att jag beövde slappa en stund läste nyheterna och spelade lite spel på telefonen också och så kom mitt lilla ❤️ gör detta så han tror att han får väcka mig .

så gick upp åt frukost tillsammans klädde på oss och gicl till förskolan och fy skjutsingen vad kallt det var ute höll nästan på att frysa ihjäl kändes det som också.

men så grymt trött hela dagen  känns som att man har gått sovandes hela dagen ungefär.

så vad man har gjort i dag är innerst inte så mycket .

till butiken och handla mat till mig och systersonen och sen också frukost tillbehör som nytt kaffe och mälk mm.

så en slapp lyssna på musik och färglagt lite bilder från antistressboken.

pratade med nån kille från en chatt sida som vi är medlem på men kände tyvärr att vi är väldigt olika plus kändes stelt att prata i mobilen också när han ringde mig och kändes segt.

men till lunch/’mellanmål åt jag smoothie bowl  super god som bara den.

blandat med jorgubb/blåbär med chiafrån kokosflingor och lite blandade bär.

Av anonym anonym - 7 april 2019 23:59

i natt sov riktigt gott gjorde jag 😊 och dock såg ett video snutt från s om vi döper honom till det förtillfället.

så det ej misstolkas som nått annat i allafall.

typ rubrik sorgliga nyheter också som sagt och misstänkte på en gång lyssnade av videon där han typ sa tack och hej så blev jag bara lycklig inte ledsen I Stället då.

 bara glad att slipa dett. detta också t o m.

 men inget 😊.

han var ändå inte så barn kunnig eller kunna acceptera att man har barn som jag inte tror att han kunde och tyckte att det i stället var väldigt jobbigt istället att han inte fick som han ville ha det .

och sen det andra som han också hade noja för var korven mellan benen också ( går ej in på detalj) men att han inte fick till det och fick aldrig stånd som en kille ska få vad jag vet.

och då i stället måste ha vuxenleksaker i stället  och inte tänka på hur andra person som är med i bilden tar det.

och sen det han gjorde mot min son med att snurra fast benen på mitt lilla ❤️ som började skrika och gråta skrika hur dum han var  och tro att det är okey att göra så också.

 och en som verkar inte kunna ha jobb och hemma liv som enskilda saker utan håller på utan för jobbet också på sina lediga stunder. 

Av anonym anonym - 6 april 2019 23:45

sov gott i natt trots att det blev sent också så klart  men när vi sitter och pratar plus te på kvällen också gillar jag jag och alltid gjort 😊.

och sen blir man fast där och så går timmarna också utan man tänker på detta också.

men denna var d.l här  och men det gick bra också så klart också.

låg och vilade en stund efter att d. l hade låg kvar i sängen läste nyheter och sen och sen  lite spelande också innan mitt lilla kom och väkte mig på det sätt för.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards